کارپکس و به افشان

کارپکس و به افشان

تفاوت دستگاه های خوشبو کننده کارپکس و به افشان

گروه تجاری به افشان وارد کننده دستگاه های خوشبو کننده برند های کارپکس ترکیه و دستگاه های به سفارش به افشان چین می باشد . تمامی این محصولات دو برند بر پایه عملکرد پخش نانو رایحه می باشند . به طوری که دستگاه ها رایحه داخل کارتریج یا مخزن خود را اتمیزه و تبدیل به بخار می کنند و این بخار عطری در فضا از طریق گردش هوا پخش می شود .

هر دو برند کارپکس و به افشان برای محیط ها با متراژ های متفاوت دستگاه منحصر به فرد خود را دارند . اما مهم ترین تفاوت این دستگاه ها نحوه زمان بندی آنها جهت کارکرد در محیط می باشد .

زمان بندی دستگاه های خوشبو کننده کارپکس بر این اساس می باشد : 

  • تنظیم یک حالت زمان شروع به کار دستگاه و خاموش شدن دستگاه در طول روز
  • تنظیم زمان میزان عطر افشانی و حالت آماده به کار دستگاه
  • قابلیت مشخص کردن یک روز در هفته جهت عدم عملکرد دستگاه در صورت تمایل و همچنین عدم کارکرد در روزهای تعطیل آخر هفته

و همچنین زمان بندی دستگاه های خوشبو کننده به افشان :

  • تنظیم پنج حالت مختلف زمان شروع به کار و خاموش شدن دستگاه در طول روز های هفته
  • انتخاب از بین حالت های تعریف شده مختلف پخش رایحه و آماده به کار دستگاه در روزهای هفته به انتخاب کاربر
  • مشخص کردن هر تعداد روزهای به انتخاب کاربر جهت عدم کارکرد دستگاه در روز های مشخص شده

به طور کلی می توان نتیجه گرفت از لحاظ قابلیت زمان بندی ، دستگاه های خوشبو کننده به افشان از جهت انتخاب زمان های روشن و خاموش شدن دستگاه در طول روز نسبت به دستگاه های کارپکس تنظیمات پیشرفته تر دارند اما از جهت تنظیم زمان پخش رایحه و حالت آماده به کار دستگاه های کارپکس نسبت به دستگاه های به افشان تنظیمات پیشرفته تری دارند .

نحوه انتخاب از بین دستگاه های خوشبو کننده کارپکس و به افشان جهت استفاده در محیط

با توجه به توضیحات بالا به جهت نحوه برنامه ریزی هر کدام از دستگاه های خوشبو کننده برند های کارپکس و به افشان ، شما می توانید با توجه به متراژ محیط خود ، از کوچکترین محیط مانند خودرو یا فضای اتاق ، تا بزرگترین محیط مانند سالن ها و پاساژ های تجاری ، نسبت به انتخاب محصول مورد نظر جهت عطر افشانی در محیط خود اقدام کنید .

همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت به افشان با مشاورین این شرکت صحبت کرده و جهت انتخاب و خرید محصول خود مشاوره لازم را دریافت کنید و در صورت لازم درخواست اعزام کارشناس جهت بازدید میدانی از فضای خود را داشته باشید .

همچنین از طریق لینک های زیر می توانید تنوع دستگاه های خوشبو کننده هر کدام از برند های کارپکس و به افشان را مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید .

خرید دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ساخت ترکیه

خرید دستگاه های خوشبو کننده به افشان ساخت چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش