خوشبو کننده به افشان مدل SC-305 L

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305 L

درباره دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل SC-305 L

دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل SC-305 L از جمله دستگاه های پخش رایحه گروه به افشان که قدرت پوشش دهی بالای آن مورد توجه قرار

رفته است . این محصول ساخت کشور چین و به سفارش گروه به افشان تولید و توسط این شرکت در ایران توزیع می شود .

قیمت مناسب ، کارایی بالا و امکانات پیشرفته از جمله ویژگی هایی است که این محصول را نسبت به دیگر محصولات هم رده خود از برند های دیگر ، متمایز کرده است . در ادامه این مقاله بیشتر در مورد این محصول می پردازیم .

ویژگی های دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل SC-305 L

این دستگاه ساخته شده از جنس پلاستیک مقاوم و کیفیت بالا است . طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد آن از جمله نکاتی است که در این محصول رعایت شده تا زینت بخش زیبایی بصری دکور فضا باشد .

این دستگاه می تواند فضایی تا متراژ 800 مترمربع را تحت پوشش قرار دهد و مهم تر اینکه ، داشتن فن داخلی در این دستگاه سبب می شود که بخار رایحه با سرعت بیشتری در فضا پخش و محیط را به صورت یکنواخت تحت پوشش رایحه قرار دهد .

برنامه ریزی این محصول جهت کارکرد و پخش رایحه به دو طریق می باشد ، یکی از طریق تلفن همراه و دیگری از طریق صفحه نمایش لمسی قرار داده شده بر روی پنل دستگاه .

اتصال از طریق تلفن همراه ، با نصب اپلیکیشن مربوطه و متصل شدن به دستگاه امکان پذیر است .

همچنین برنامه ریزی دستگاه به گونه ای است که امکان تعریف پنج حالت مختلف خاموش و روشن شدن دستگاه در طول را دارد و همچنین انتخاب از بین 20 حالت مختلف پخش رایحه و در نهایت امکان تعیین روزهایی در هفته که دستگاه در آن روز ها فعالیتی نداشته باشد .

در انتها لازم به ذکر است که حجم مخزن رایحه این دستگاه 850 میل بوده و شما می توانید بدون محدودیت در انتخاب رایحه ، از بین بیش از 50 مدل رایحه مختلف و متنوع با توجه به سلیقه و کاربری محیط خود ، اقدام به انتخاب رایحه نموده و از آن داخل دستگاه در محیط خود استفاده کنید و فضایی مطبوع و دلپذیر را برای دیگران و خود فراهم کنید .

محیط های مناسب جهت نصب دستگاه خوشبو کننده به افشان SC-305 L

این دستگاه قابلیت تحت پوشش قرار دادن فضاهایی با متراژ بالا تا 800 متر را دارد . فضاهایی مانند مغازه و پاساژ ها ، بیمارستان ، فرودگاه ، خانه و … .

همچنین جهت دریافت مشاوره و خرید این محصول می توانید از طریق راه های ارتباطی یاد شده در وب سایت و یا لینک خرید با مشاوران گروه تجاری به افشان در ارتباط باشید .

مشخصات دستگاه خوشبو کننده به افشان SC-305 L

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305 L

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش