کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Claret

کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Claret

دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Claret

دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Claret محصول کشور ترکیه و از برند نام آشنا کارپکس می باشد .

از جمله ویژگی های این دستگاه می توان به طراحی زیبا و منحصر به فرد ، قدرت بالای پخش بخار عطری در محیط ، کیفیت ساخت بالا و دارای قابلیت برنامه ریزی و تمام اتوماتیک بودن آن اشاره کرد .

نحوه کار این محصول بدین صورت است که دستگاه رایحه داخل مخزن خود اتمیزه و تبدیل به بخار عطری می کند و این بخار عطری را در محیط پخش و باعث می شود رایحه به صورت ماندگار و یکنواخت در محیط پخش شود و سبب مطبوع سازی محیط و ایجاد محیطی با رایحه دلپذیر را برای افراد فراهم آورد .

طراحی کاربر پسند و ارگونومیک این محصول به گونه ای است که می توان از آن به صورت زمینی در هر محیطی با دکور آن محیط تزئین و از آن استفاده کرد .

امروزه دستگاه های خوشبو کننده متنوع و برند های مختلفی داخل بازار موجود است . اما نکته ای که قابل توجه است جهت انتخاب نوع محصول مناسب جهت مطبوع سازی رایحه در محیط نوع عملکرد دستگاه بر اساس اتمیزه کردن رایحه در فضا ، قدرت پخش بخار عطری در محیط ، امکانات زمان بندی دستگاه و همچنین قیمت مناسب آن است .

این دستگاه تمام اتوماتیک و قابل برنامه ریزی برای خاموش شدن دستگاه در روزهای تعطیل میباشد . همچنین دستگاه خوشبو کننده

Auramax Pro 1200L Claret دارای قابلیت تنظیم ساعت شروع و پایان کار میباشد ( به طور مثال ساعت شروع از 9 صبح و ساعت پایان کار تا 10 شب ) . همچنین در این بین می توان زمان میزان عطرافشانی و زمان آماده به کار بودن دستگاه (Stand by ) را تنظیم کرد . ( به طور مثال زمان میزان عطر افشانی دستگاه 1 دقیقه و زمان حالت آماده به کار دستگاه 5 دقیقه ) باشد .

گروه تجاری به افشان وارد کننده محصولات برند کارپکس ترکیه در ایران می باشد . همچنین تمامی محصولات این شرکت شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد .

ویژگی های دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Claret

دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Claret موجود در رنگ زرشکی و قابلیت تحت پوشش قرار دادن محیطی در ابعاد 1200 متر مکعب و یا فضایی در ابعاد حدود 400 متر و ارتفاع سقف 3 متر را شامل می شود .

حجم کارتریج عطری این دستگاه 500 سی سی و میزان مصرف رایحه دستگاه با توجه به کارکرد دستگاه در طول روز است اما به طور میانگین می توان مصرف عطری آن را بین 1 الی 4 ماه در نظر گرفت .

جنس بدنه دستگاه فلزی بوده و همچنین درب جلویی دستگاه قابلیت باز و بسته شدن را جهت تنظیم برنامه مورد نظر و تعویض کارتریج عطری می باشد . همچنین طراحی بسیار زیبا و کاربر پسند آن سبب شده جز آن دسته محصولاتی باشد که توجه مشتریان در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است .

این محصول دارای 4 حالت جهت برنامه ریزی کارکرد دستگاه در طول روز دارد و حالت ها شامل :

  • Starting time : ساعت شروع به کار کردن دستگاه که می تواند همزمان ساعت شروع کاری مجموعه شما باشد .
  • Stoping time : ساعت خاموش شدن دستگاه در روز که می تواند همزمان ساعت پایان کاری مجموعه شما باشد .
  • Diffusser time : زمان میزان پخش بخار رایحه در فضا
  • Stand by time : زمان حالت آماده به کار بودن دستگاه پس از پخش بخار رایحه

همچنین از دیگر برنامه های کاربردی دستگاه می توان به مشخص کردن روزهایی در هفته به دلخواه ، که دستگاه در آن روزها کارکردی نداشته باشد . از این رو می توان با مشخص کردن هر روز از هفته که مد نظر است ، دستگاه در آن روز کارکردی نداشته باشد و این موضو خود نیز در مصرف رایحه عطری دستگاه تاثیر به سزایی دارد .

محیط های مناسب جهت نصب دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Black

این دستگاه جهت نصب در فضاهای با متراژ حداکثر 400 متر مربع مناسب است . این دستگاه را در محیط هایی مانند : فضای منزل ، مطب و کلینیک ها ، بیمارستان ، لابی هتل ها ، باشگاه های ورزشی ، پاساژ ها و مغازه های تجاری و فضای کتابخانه ها قابل استفاده است و شما می توانید به وسیله آن فضایی مطبوع و مملو از رایحه خوش را برای دیگر افراد به ارمغان آورید .

همچنین جهت دریافت مشاوره می توانید از طریق های ارتباطی ذکر شده در وب سایت و کسب اطلاعات بیشتر با کلیک بر روی خرید دستگاه خوشبو کننده اطلاعات لازم را در مورد این محصول دریافت کنید

مشخصات دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Claret

مدل Auramax Pro 1200L Claret
ابعاد 210*220*678 میلی متر
حجم مخزن 500 سی سی
فضای تحت پوشش 1200 متر مکعب
ولتاژ ورودی 220 ولت
قدرت 20 وات
جنس فلز
رنگ مشکی
وزن 5 کیلو گرم

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش