دستگاه خوشبو کننده رستوران

دستگاه خوشبو کننده رستوران

فواید استفاده از دستگاه خوشبو کننده در محیط رستوران

استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در محیط رستوران سبب ایجاد حس خوشایند در مشتریان و مراجعه کنندگان می شود . استفاده از دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر در محیط سبب پخش رایحه در فضا و باعث ایجاد حس تعلق خاطر مشتریان شما نسبت به فضای شما می شود و همچنین رایحه محیط شما در ذهن مشتریانتان ماندگار می شود و این امر باعث مراجعه مجدد آنها به فضای شما و حتی سبب معرفی کسب و کار شما به دیگران می شوند .

عموما در رستوران ها برای نظافت و ضدعفونی به طور معمول از مواد شوینده شیمیایی استفاده می شود ، که استفاده از این مواد باعث ایجاد بوی نامطبوع و زننده در فضای رستوران می شوند و ممکن است ترکیب این بوهای زننده و نامطبوع با بوی غذا ، باعث ایجاد حسی ناخوشایند در مشتریان می شود . به همین دلیل استفاده از دستگاه های عطرافشان باعث خنثی شدن این بوهای زننده و جایگزینی آن با رایحه مطبوع و دلپذیر می شود که لذت استفاده از محیط رستوران را برای مشتریان و کارکنان را دو چندان می کند .

انواع دستگاه های خوشبو کننده محیط رستوران

دستگاه های پخش کننده رایحه با ترکیب عطر و فناوری به کمک شما می آیند. دستگاه های پخش کننده رایحه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته پخش  * میکرو دفیوژر * باعث شکست مایع عطری به ذرات کوچکتر از ابعاد میکرون می گردند در واقع دستگاه رایحه داخل مخزن را اتمیزه و تبدیل به بخار عطری کرده و این بخار عطری را در محیط پخش می کند که سبب پخش بهتر و ماندگار تر رایحه نسبت به سایر روش های مطبوع سازی محیط است .

گروه تجاری به افشان در ایران ، وارد کننده انواع دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر از برند های معتبر و به نام دنیا از جمله کارپکس ترکیه ( Carpex ) و سنت-آ چین ( Scent-A ) می باشد .

همچنین تنوع محصولات ما در گروه به افشان به شما این امکان را می دهد تا با توجه به متراژ فضای مورد نظر رستوران یا تالار (200-6000 مترمکعب) اقدام  به انتخاب دستگاه متناسب با ابعاد محیط خود کرده و همچنین تنوع رایحه های ما به شما این امکان را می دهد که با توجه به نوع فضا و همچنین کاربری و افراد مراجعه کننده به فضای شما، رایحه متناسب با محیط و سلیقه خودتان انتخاب کنید .

تمامی این دستگاه ها تمام اتوماتیک و قابل برنامه ریزی بوده به طوری که این امکان را به شما می دهد که با برنامه ریزی دستگاه با توجه به ساعات کاری مجموعه شما ، دستگاه فقط در همان ساعات عطر افشانی نموده که این امر موجب کارائی بهتر و همچنین صرفه بیشتر در مصرف کارتیج عطری دستگاه شما می شود. همچنین زمان عطرافشانی  و اماده به کار بودن دستگاه قابل تنظیم بوده و می توان آن را با توجه به متراژ و گردش هوا در محیط شما تنظیم کرد.

در زیر دستگاه های خوشبو کننده مناسب فضای رستوران و دیگر فضاها با متراژ بالا میپردازیم :

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

همچنین شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت به افشان با مشاورین این شرکت در ارتباط باشید و برای دریافت مشاوره و انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام کنید .

اسانس مناسب محیط رستوران

اسانس با روایح رایحه های متفاوت بسیاری  وجود دارند که واکنش های مشابهی را در اغلب مردم ایجاد می کنند. به طور مثال اسطوخودوس باعث ایجاد آرامش در ذهن می شود و همچنین  وانیل و بابونه ، استرس ، اضطراب و افسردگی را کاهش می دهند .

مرکبات و نعناع هوشیاری را افزایش می دهند. همچنین رایحه هایی وجود دارد که می تواند دیدگاه یک فرد از یک فضا را تغییر دهند. برای مثال، بوی سیب و خیار باعث می شود احساس کنید اتاق بزرگ تر و خنک تر است .از سوی دیگر بوی غذا در فضای رستوران و تالار را کوچک تر می سازد.

همانگونه که در بالا اشاره شد ایجاد بوی غذا در فضای رستوران ، فضا را برای ذهن مخاطب کوچیک تر و چه بسا به مشتری شما حس خوبی را به آنان القا نکند ، لذا ما با استفاده از رایحه و عطر های متنوع مانند رایحه اسطوخودوس و یا وانیل و دیگر عطرها و استفاده از آنها در دستگاه های خوشبو کننده باعث ایجاد حس خوشایند و لذت بخشی  در مشتریان شما و همچنین آنها حس تعلق خاطری را نسبت به فضای شما پیدا می کنند .

رایحه های متنوع و مختلفی را می توان جهت پخش توسط دستگاه در محیط رستوران انتخاب کرد اما توجه به این نکته که افراد مختلف با سلیقه های مختلف بویایی در این محیط ها در رفت و آمد هستند ، انتخاب رایحه مناسب فضای رستوران از جمله نکات مهمی است که حین خرید دستگاه خوشبو کننده باید به آن توجه شود .

به طور کلی اسانس هایی با روایح گرم و میوه ای می توانند تاثیر مثبت و حسی پر انرژی را به افراد منتقل می کند و برای محیط رستوران مناسب است ، از این جهت حین انتخاب رایحه جهت پخش در محیط رستوران می توان به این نکته توجه کرد .

همچنین شما می توانید اسانس خوشبو کننده مورد نظر خود با توجه با کاربری فضا و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه به افشان و کارپکس انتخاب و از آن داخل دستگاه عطر افشان استفاده کنید .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش