معرفی خوشبو کننده های رستوران و تالار

ضرورت استفاده از خوشبو کننده رستوران و تالار

رایحه های متفاوت بسیاری  وجود دارند که واکنش های مشابهی را در اغلب مردم ایجاد می کنند. به طور مثال اسطوخودوس باعث ایجاد آرامش در مغز می شود و همچنین  وانیل و بابونه، استرس، اضطراب و افسردگی را کاهش می دهند. مرکبات و نعناع هوشیاری را افزایش می دهند. همچنین رایحه هایی وجود دارد که می تواند دیدگاه یک فرد از یک فضا را تغییر دهند. برای مثال، بوی سیب و خیار باعث می شود احساس کنید اتاق بزرگ تر و خنک تر است .از سوی دیگر بوی کباب فضای رستوران و تالار را خفه و کوچک تر می سازد.

همانگونه که در بالا اشاره شد ایجاد بوی غذا به خصوص بوی کباب در فضای رستوران و یا تالار  شما ، فضا را برای ذهن مخاطب کوچیک تر و چه بسا به مشتری شما حس خوبی را به آنان القا نکند ، لذا ما با استفاده از رایحه و عطر های متنوع مانند رایحه اسطوخودوس و یا وانیل و دیگر عطرها ، استرس و چه بسا افسردگی را از مشتریان شما دور و با آنها حس خوشایند و لذت بخشی را القا و همچنین آنها حس تعلق خاطر به فضای شما را داشته باشند.

دستگاه های خوشبو کننده رستوران و تالار

دستگاه های پخش کننده رایحه ما با ترکیب عطر و فناوری به کمک شما می آیند. دستگاه های پخش کننده رایحه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته پخش  *میکرودفیوژر* باعث شکست مایع عطری به ذرات کوچکتر از ابعاد میکرون می گردند و این امر باعث توزیع و پخش بهتر و ماندگار تر عطر در محیط می گردد.

همچنین تنوع محصولات ما در شرکت به افشان به شما این امکان را می دهد تا با توجه به متراژ فضای مورد نظر رستوران یا تالار (200-6000 مترمکعب) اقدام  به انتخاب دستگاه متناسب با ابعاد محیط خود کرده و همچنین تنوع رایحه های ما به شما این امکان را می دهد که با توجه به نوع فضا و همچنین کاربری و افراد مراجعه کننده به فضای شما، رایحه متناسب با محیط و سلیقه خودتان انتخاب کنید.

دستگاه های پخش کننده رایحه شرکت به افشان تمام اتوماتیک و قابل برنامه ریزی بوده به طوری که این امکان را به شما می دهد که با برنامه ریزی دستگاه با توجه به ساعات کاری مجموعه شما ، دستگاه فقط در همان ساعات عطر افشانی نموده که این امر موجب کارائی بهتر و همچنین صرفه بیشتر در مصرف کارتیج عطری دستگاه شما می شود. همچنین زمان عطرافشانی  و اماده به کار بودن دستگاه قابل تنظیم بوده و می توان آن را با توجه به متراژ و گردش هوا در محیط شما تنظیم کرد.

ما در گروه تجاری به افشان این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که برای جلب توجه و تحریک احساسات مشتریان و مهمانان و همچنین کاهش استرس در آنان ، عطر شما منحصرا برای شما طراحی و در نظر خواهد گرفته شد. چرا که این امر شما را از سایر رقیبانتان متمایز و همچنین برند شما را در ذهن مراجعه کنندگان و مشتریان شما  ماندگار تر خواهد کرد.

انواع دستگاه های خوشبو کننده رستوران و تالار