معرفی خوشبو کننده های مطب و دفاتر اداری

ضرورت استفاده از خوشبو کننده مطب و دفاتر اداری

به طور کلی در محیط هایی مانند دفاتر اداری یا سالن انتظار مطب ها که عمومی از مردم حضور دارند ، فضایی خوشایند و دلپذیر بسیار اهمییت دارد و همچنین تاثیر به سزایی بر نحوه عملکرد ، انگیزه و خلاقیت کارکنان شما دارد .

اما با یک راه حل بسیار آسان و با استفاده از دستگاه های خوشبو کننده مطب و دفاتر اداری و همراه با انتخاب رایحه دلپذیر می توان سبب بهبود فضای دفتر کار و مطب شما شد .

این امر باعث افزایش عملکرد کارکنان در طول روز و همچنین افراد مراجعه کننده به فضای دفتر کار و مطب شما احساس تلعق خاطر بیشتری را به فضای شما دارند .

به طور کلی در فضاهای مطب شما عموما بوی مواد داروئی و همچنین انجام عمل های جزئی به خصوص در ارتباط با بیماران دیابتی موجب پخش بوی نامطبوع در فضای مطب و همچنین تاثیر گذار بر ذهن دیگر بیماران و همچنین کارکنان مطب شما می شود .

با استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در فضای مطب شما باعث سلامت ذهنی بیماران شما و همچنین کاهش استرس آنها می شود و به آن ها این امکان را می دهد تا با آرامش بیشتر و ذهنی آسوده تر وارد اتاق معاینه شما بشوند و احساس تعلق خاطری به فضای شما داشته باشند .

دستگاه های خوشبو کننده مطب و دفاتر اداری

دستگاه های خوشبو کننده مطب و دفاتر اداری ما با ترکیب عطر و فناوری به کمک شما می آیند .

دستگاه های خوشبو کننده به افشان با استفاده از تکنولوژی پیشرفته پخش *میکرودفیوژر* باعث شکست مایع عطری به ذرات کوچکتر از ابعاد میکرون می گردند و این امر باعث توزیع و پخش بهتر و ماندگار تر عطر در محیط می گردد .

همچنین تنوع محصولات در شرکت به افشان به شما این امکان را می دهد تا با توجه به متراژ فضای دفتر کار و یا سالن انتظار مطب شما (200-900 مترمکعب) اقدام  به انتخاب دستگاه متناسب با ابعاد محیط خود کرده و همچنین تنوع رایحه های ما به شما این امکان را می دهد که با توجه به فضا و همچنین  افراد مراجعه کننده به فضای شما ، رایحه متناسب با محیط و سلیقه خودتان انتخاب کنید .

دستگاه های خوشبو کننده مطب  به افشان تمام اتوماتیک و قابل برنامه ریزی بوده به صورتی که این امکان را به شما می دهد که با برنامه ریزی دستگاه با توجه به ساعات کاری مجموعه شما ، دستگاه فقط در همان ساعات عطر افشانی نموده که این امر موجب کارائی بهتر و همچنین صرفه بیشتر در مصرف کارتریج عطری دستگاه شما می شود .

همچنین زمان عطرافشانی  و اماده به کار بودن دستگاه قابل تنظیم بوده و می توان آن را با توجه به متراژ و گردش هوا در محیط شما تنظیم کرد . ما در گروه تجاری به افشان این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که برای جلب توجه و تحریک احساسات کارکنان و مراجعین شما و همچنین کاهش استرس در آنان ، عطر شما منحصرا برای شما طراحی و در نظر خواهد گرفته شد .

چرا که این امر شما را از سایر رقیبانتان متمایز و همچنین برند شما را در ذهن مراجعه کنندگان و کارکنان شما  ماندگار تر خواهد کرد .

انواع دستگاه های خوشبو کننده مطب و دفاتر اداری