دستگاه عطر افشان باشگاه ورزشی

دستگاه عطر افشان باشگاه ورزشی

فواید استفاده از دستگاه های عطر افشان در محیط باشگاه ورزشی

استفاده از دستگاه های عطر افشان در باشگاه های ورزشی که امروزه جز پر رفت و آمد ترین محیط ها به شمار می آید ، بسیار حائز اهمییت است .

بوهای نامطبوعی که در محیط باشگاه وجود دارد سبب ایجاد نارضایتی در مراجعه کنندگان می شود . این بوهای نامطبوع می تواند ناشی از تعرق افراد در محیط و همچنین سر منشاء های دیگر که خود سبب ایجاد حسی منفی در افراد می شود .

استفاده از دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر صنعتی در محیط های مختلف باشگاه مانند سرویس های بهداشتی ، رختکن و ورودی سبب خنثی شدن این بوهای نا مطبوع و ایجاد رایحه دلپذیر در محیط می شود که این امر سبب ایجاد تاثیر به سزایی در ورزشکاران و کارکنان باشگاه ورزشی می شود . این تاثیرات میتواند شامل کاهش استرس و اضطراب و تشویش ذهنی در آنان خواهد بود . همچنین فضایی که مطبوع باشد سبب ایجاد تصویر ذهنی در افراد نسبت به آن فضا و همچنین ایجاد حس آرامش در انها می شود .

انواع دستگاه های عطر افشان باشگاه ورزشی

همانطور که در بالا اشاره شد جهت مطبوع سازی فضای باشگاه ورزشی ، استفاده از دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر صنعتی پیشنهاد می شود .

نحوه کار این دستگاه ها بدین صورت است که با اتمیزه کردن رایحه روغنی داخل مخزن ، آن را تبدیل به بخار و این بخار عطری را در فضا پخش می کنند که این امر موجب پخش بهتر و یکنواخت و همچنین ماندگار رایحه در محیط باشگاه می شود .

این دستگاه ها انواع مختلفی دارند و با توجه به نوع آنها و متراژ تحت پوشش قرار دادن دستگاه ها در محیط استفاده می شوند . این دستگاه ها تمام اتوماتیک و دارای قابلیت برنامه ریزی بر اساس ساعت های کاری متفاوت را دارند و همچنین با تنظیم میزان پخش رایحه می توان مصرف رایحه دستگاه را بهینه و از کارایی بالای آن در محیط بهره برد .

گروه تجاری به افشان در ایران پاسخگو نیاز شما مشتریان در جهت مطبوع سازی محیط و برند سازی رایحه می باشد . گروه تجاری به افشان وارد کننده دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر برند های معتبر کارپکس ترکیه ( Carpex ) و دستگاه های به سفارش به افشان ساخت چین در ایران می باشد . شما می توانید با توجه به متراژ محیط خود به صورت مترمکعب و متر مربع دستگاه متناسب با فضای خود را انتخاب و از بین بیش از 50 مدل رایحه ، رایحه مناسب فضای خود و سلیقه خود را انتخاب و از آن در فضا استفاده کنید .

همچنین تمامی دستگاه های به افشان شامل 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد . شما مشتریان عزیز می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با گروه به افشان در ارتباط باشید و نسبت به دریافت مشاوره و خرید محصول خود اقدام کنید .

از جمله دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر که مناسب فضای باشگاه می باشند :

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

انواع اسانس های خوشبو کننده مناسب محیط باشگاه ورزشی

جهت مطبوع سازی محیط باشگاه ورزشی توسط دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر صنعتی ، باید از اسانس های که تاثیر بسزایی در از بین بردن بوهای نامطبوع و همچنین تاثیر مثبت در ورزشکاران و کارکنان را دارند باید استفاده کرد .

رایحه های گرم و تند جز دسته روایحی هستند که پخش بوی بالا و همچنین قدرت بالایی جهت غالب شدن در محیط و از بین بردن بوهای نامطبوع دارند .

همچنین استفاده از روایح گلی و میوه ای به خصوص اسطوخودوس ، لیمو و یاس تاثیر گذاری بالایی در افراد و ورزشکاران دارند و باعث ایجاد حس خوب در آنها و افزایش روحیه و کاهش استرس در آنها در حین ورزش کردن می شود .

همچنین شما می توانید اسانس خوشبو کننده مورد نظر خود با توجه با کاربری فضا و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه به افشان و کارپکس انتخاب و از آن داخل دستگاه عطر افشان استفاده کنید .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش