معرفی خوشبو کننده های فرودگاه

ضرورت استفاده از خوشبو کننده فرودگاه

بویی که ما استشمام می کنیم تاثیر بسیار زیادی را بر احساسات وعواطف ما خواهد داشت ، رایحه های مختلف ،  مانند بسیاری از عوامل پیرامونی مستقیما بر روح و روان انسان اثر می گذارند و به دلیل تاثیر مستقیم روح بر جسم انسان ، اثرات فیزیکی رایحه ها بر انسان هم غیر قابل انکار است، پس در نتیجه هیجان، استرس، آرامش، شادی و از این قبیل حالات ، مستقیم بر روی روح و جسم ما تاثیر گذار خواهد بود .

ما همواره در فضاهای فرودگاه شاهد بروز احساسات اعم از شادی رسیدن مسافر و یا غم به سفر رفتن مسافر و همچنین دیگر احساس ها مانند اضطراب و یا استرس ناشی از سفرهای کاری و دیگر مسائل ، لذا تاثیر استفاده از عطر و رایحه مطبوع در فضای فرودگاه برای کنترل احساسات مسافران به خصوص احساس غم و اضطراب آنان غیر قابل انکار است .

دستگاه های خوشبو کننده فرودگاه

دستگاه های پخش کننده رایحه ما با ترکیب عطر و فناوری به کمک شما می آیند. دستگاه های پخش کننده رایحه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته پخش  *میکرودفیوژر* باعث شکست مایع عطری به ذرات کوچکتر از ابعاد میکرون می گردند و این امر باعث توزیع و پخش بهتر و ماندگار تر عطر در محیط می گردد. همچنین تنوع محصولات ما در شرکت به افشان به شما این امکان را می دهد تا با توجه به متراژ فضای فرودگاه و یا سالن انتظار (200-6000 مترمکعب) اقدام  به انتخاب دستگاه متناسب با ابعاد محیط خود کرده و همچنین تنوع رایحه های ما به شما این امکان را می دهد که با توجه به فضا و همچنین افراد مراجعه کننده به فضای شما، رایحه متناسب با محیط و سلیقه خودتان انتخاب کنید.

دستگاه های پخش کننده رایحه شرکت به افشان تمام اتوماتیک و قابل تنظیم و برنامه ریزی می باشد .

به طوری که این امکان را به شما می دهد که با برنامه ریزی دستگاه با توجه به ساعات کاری مجموعه شما ، دستگاه فقط در همان ساعات عطر افشانی نموده که این امر موجب کارائی بهتر و همچنین صرفه بیشتر در مصرف کارتیج عطری دستگاه شما می شود .

همچنین زمان عطرافشانی  و آماده به کار بودن دستگاه قابل تنظیم بوده و می توان آن را با توجه به متراژ و گردش هوا در محیط شما تنظیم کرد .

ما در گروه تجاری به افشان این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که برای جلب توجه و تحریک احساسات مسافران و همچنین کاهش استرس در آنان ، عطر شما منحصرا برای شما طراحی و در نظر خواهد گرفته شد .

چرا که این امر شما را از سایر رقیبانتان متمایز و همچنین برند شما را در ذهن مراجعه کنندگان و مسافران شما  ماندگار تر خواهد کرد .

انواع دستگاه های خوشبو کننده فرودگاه