خوشبو کننده فضای هتل

خوشبو کننده فضای هتل

فواید استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در فضای هتل

فضای هتل شامل لابی ، رستوران ، سالن تاتر و کنفرانس و همچنین راه رو ها می توانند جز آن دسته فضاهایی باشند که افراد مختلف در آنها در حال رفت و آمد هستند . جدا از بحث زیایی بصری که تاثیر بسیار زیادی در ذهن افراد مراجعه کننده دارد استفاده از دستگاه های خوشبو کننده فضای هتل می تواند محیط را برای افراد جذاب تر و در ذهن مهمانان ماندگار کند .

عموما افراد زیادی در فضای هتل ها در رفت و آمد هستند . مهمانانی که از دیگر شهر و کشور ها به هتل مراجعه و همچنین ضیافت هایی که به دلایل مختلف در هتل برگذار می شود . هنگامی که فضاهای هتل مطبوع باشند حس خوشایندی را در افراد ایجاد می کند و همچنین خاطره ذهنی از فضای هتل در ذهن مهمان ها ایجاد می شود به گونه ای اگر در فضای دیگری آن رایحه به مشام آنها رسید ، خاطرات هتل در ذهن آنها تداعی شود .

همچنین دیگر فواید استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در فضای هتل می توان به تاثیر آن در کارکنان اشاره کرد که سبب افزایش راندمان کاری در آنها می شود .

در انتها از عوامل دیگری که استفاده از دستگاه خوشبو کننده را در هتل ضروری می کند ، استفاده از مواد شوینده و شیمایی جهت نظافت هتل است . این مواد سبب ایجاد بوی نامطبوع در فضای هتل می شوند که باعث ایجاد حسی نامطلوب در کارکنان و مسافرین می شود و استفاده از دستگاه های خوشبو کننده سبب خنثی شدن و پخش رایحه لذت بخش در فضای هتل می شود .

انواع دستگاه های خوشبو کننده برای فضای هتل

امروزه به حهت مطبوع سازی فضای هتل ، استفاده از دستگاه های مکانیزه خوشبو کننده جایگزین روش های قدیمی شده است . روش عملکرد این دستگاه ها بر اساس اتمیزه کردن رایحه داخل مخزن خود و تبدیل آن به بخار عطری است . استفاده از این روش سبب پخش یکنواخت رایحه در فضا و ماندگاری بالای رایحه در محیط است .

چرا که غلضت رایحه داخل مخزن جهت تبدیل به بخار باید بالا باشد و این امر موجب ماندگاری بیشتر رایحه نسبت به دیگر روش های قدیمی شده است .

گروه تجاری به افشان وارد کننده انواع دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر برند های کارپکس ترکیه ( Carpex ) و دستگاه های سفارش به افشان ساخت چین در ایران می باشد . تمامی محصولات گروه به افشان شامل دو سال گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر می باشند .

گروه به افشان برای هر محیط با متراژ های متفاوت از کوچیکترین فضا تا بزرگ ترین فضا دستگاه های متنوع از برند های برتر را دارد و شما می توانید با توجه به متراژ فضای هتل و دیگر فضاها دستگاه متناسب با نیاز خود را تهییه کرده و همچنین می توان جهت مشاوره و یا بازدید از فضای مورد نظر با کارشناسان این شرکت از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت در ارتباط باشید .

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

خوشبو کننده کارپکس مدل A1 Pro 900

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax A2 Plus

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Black

خوشبو کننده کارپکس مدل E2 Power Plus

خوشبو کننده کارپکس مدل Micro

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305L

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305M

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400C

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400D

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش