دستگاه عطرافشان بیمارستان

دستگاه عطرافشان بیمارستان

مزایای استفاده از دستگاه عطرافشان در بیمارستان

در محیط های پر رفت و آمد و همچنین محیط هایی که از فشار و استرس فراوانی را به افراد منتقل می کند مانند محیط بیمارستان ، استفاده از دستگاه های عطرافشان در بیمارستان می تواند یکی از عواملی باشد که سبب کاهش استرس افراد و افزایش راندمان و کارایی کارکنان شود .

همچنین عوامل دیگری نیز در کاهش استرس و فشار روانی افراد در محیط بیمارستان تاثیر گذار هستند مانند زیبایی بصری و دیگر عوامل دیگر اما در این مقاله به فواید استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در محیط بیمارستان و انواع آنها نیز می پردازیم .

عوامل مختلفی در محیط بیمارستان سبب افزایش بوهای نامطبوع در این محیط ها می شود چرا که فضای بیمارستان همواره باید عاری از هرگونه آلودگی باشد و استفاده از مواد شیمیایی جهت نظافت و ضدعفونی محیط بیمارستان سبب سبب ایجاد بوهای نامطبوع در فضا می شود که این خود عاملی جهت حس منفی در بیماران و مراجعه کنندگان و همچنین پزشکان و کارکنان بیمارستان می شود .

استفاده از دستگاه های عطرافشان در این محیط ها سبب خنثی سازی این بوهای نامطبوع و ایجاد محیط دلپذیر و مطبوع برای افراد می شود که علاوه بر کاهش استرس سبب ایجاد خطره ذهنی افراد نسبت به محیط می شود .

در ادامه به نحوه کار و انواع دستگاه های عطرافشان مناسب محیط بیمارستان می پردازیم .

انواع دستگاه های عطرافشان بیمارستان

روش های مختلفی جهت مطبوع سازی محیط وجود دارد اما امروزه ترکیب علم و فناوری به کمک ما آمده و استفاده از دستگاه های عطرافشان دفیوژر جایگزین روش های قدیمی شده است . این دستگاه ها به وسیله تکنولوژی پیشرفته میکرو دفیوژر سبب اتمیزه شدن مایع عطری داخل مخزن و تبدیل آن به بخار عطری می شود و این بخار عطری به صورت یکنواخت و ماندگار در محیط پخش و تمامی بوهای نامطوع را خنثی و محیطی دلپذیر را برای افراد به ارمغان می آورد .

گروه تجاری به افشان وارد کننده دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر برند های کارپکس و دستگاه های به سفارش به افشان ساخت چین در ایران است . شما می توانید با توجه به متراژ محیط بیمارستان از بین مدل های مختلف دستگاه ها ، دستگاه مناسب متراژ فضای بیمارستان را انتخاب و با انتخاب از بین بیش از 50 مدل رایحه های متنوع ، رایحه متناسب با محیط بیمارستان انتخاب و فضا را به محیطی مطبوع و دلپذیر تبدیل کنید و سبب بالابردن روحیه کاکنان و پزشکان و همچنین کاهش استرس فکری بیماران مراجعه کننده شوید .

همچنین تمامی محصولات گروه به افشان شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد .

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت به افشان با مشاورین ما در ارتباط باشید و برای دریافت مشاوره و انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام کنید . در زیر دستگاه های عطرافشان دفیوژر که مناسب محیط بیمارستان هستند معرفی شده است :

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

خوشبو کننده کارپکس مدل A1 Pro 900

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax A2 Plus

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Black

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305L

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305M

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400C

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400D

اسانس های مناسب محیط بیمارستان

استفاده از روایح با طبع گرم و ملایم و همچنین گروه بویایی گلی مناسب فضای بیمارستان است و می تواند تا حد زیادی تشویش و اضطراب را در بیماران کاهش دهد .

همچنین از بین روایح گلی ، رایحه اسطوخودوس ، رایحه با خواص بالا است که علاوه بر کاهش استرس بیماران کمک شایانی به افزایش حس ارامش و القای حس مثبت در بیماران و همچنین کارکنان و پزشکان می شود .

در انتها شما می توانید اسانس خوشبو کننده مورد نظر خود با توجه با کاربری فضا و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه انتخاب و از آن داخل دستگاه خوشبو کننده استفاده کنید .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش