دستگاه خوشبو کننده کتابخانه

دستگاه خوشبو کننده کتابخانه

فواید استفاده از دستگاه خوشبو کننده در محیط کتابخانه

از آن جهت که حس بویایی یکی از حواس پنج گانه می باشد که تاثیر مستقیم و به سزایی در عملکرد مغز مثل هیجان , استرس , احساسات  و …. دارد . از جمله فواید استفاده از دستگاه خوشبو کننده در محیط کتابخانه می توان به این مورد اشاره کرد زیرا استفاده از رایحه آرامش بخش مانند اسطوخودوس در محیط کتابخانه سبب تحریک حس بویایی افراد و از آن جهت که حس بویایی نزدیک ترین ارتباط را با حافظه دارد می توان سبب افزایش عملکرد ذهنی و تمرکز افراد در محیط کتابخانه شود .

همچنین با استفاده از روایح دل انگیز در محیط کتابخانه می توان بهره وری و میزان کارایی کارمندان را افزایش داد .

از جمله نکات دیگر می توان به وجود بوهای نامطبوع در محیط کتابخانه اشاره کرد که سبب ایجاد حسی نامطلوب در افراد می شود . این بوهای نامطبوع می توان ناشی از استفاده از مواد شیمیایی جهت نظافت و ضدعفونی کردن محیط کتابخانه باشد که استفاده از دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر و اتوماتیک سبب خنثی شدن این بوها در محیط شده و در عوض محیطی مطلوب و دلپذیر را برای افراد فراهم می آورد و سبب ایجاد حس تعلق خاطر آنها نسب به محیط کتابخانه می شود .

انواع دستگاه های خوشبو کننده مناسب محیط کتابخانه

دستگاه های پخش کننده رایحه ما با ترکیب عطر و فناوری به کمک شما می آیند. دستگاه های پخش کننده رایحه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته پخش *میکرو دفیوژر* باعث شکست مایع عطری به ذرات کوچکتر از ابعاد میکرون می گردند و این امر باعث توزیع و پخش بهتر و ماندگار تر عطر در محیط می گردد.

گروه تجاری به افشان وارد کننده دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر برند های کارپکس و دستگاه های به سفارش به افشان ساخت چین در ایران است . همچنین تمامی محصولات گروه به افشان شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد .

ما در گروه تجاری به‌افشان این امکان را برای شما فراهم اورده ایم که با استفاده از دستگاه های پیشرفته میکرودفیوژر بخش بو ، رایحه دلخواه تان و متناسب با محیط کتابخانه خود را انتخاب کرده و حس آرامش و همچنین افزایش تمرکز و یادگیری مراجعه کنندگان و مطالعه کنندگان خود را برای آنها به ارمغان اورید.

همچنین تنوع محصولات ما در شرکت به افشان به شما این امکان را می دهد تا با توجه به متراژ فضای کتابخانه و یا سالن مطالعه (200-6000 مترمکعب) اقدام  به انتخاب دستگاه متناسب با ابعاد محیط خود کرده و همچنین تنوع رایحه های ما به شما این امکان را می دهد که با توجه به فضا و همچنین  افراد مراجعه کننده به فضای شما، رایحه متناسب با محیط و سلیقه خودتان انتخاب کنید.

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت به افشان با مشاورین این شرکت در ارتباط باشید و برای دریافت مشاوره و انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام کنید .

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

خوشبو کننده کارپکس مدل A1 Pro 900

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax A2 Plus

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Black

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

خوشبو کننده به افشان مدل SC-002

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305L

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305M

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400C

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400D

اسانس مناسب محیط کتابخانه

اسانس با روایح مختلف و متناسب با محیط کتابخانه بسیار متنوع هستند و انتخاب نوع اسانس جهت استفاده در دستگاه عطر افشان محیط کتابخانه بسیار مهم و حائز اهمییت است . چرا که استفاده از رایحه مناسب می تواند حواس افراد مراجعه کننده را تحریک و سبب افزایش تمرکز آنها در مطالعه شود و افراد مراجعه کننده با آرامش خاطر بیشتری به مطالعه بپردازند .

روایح ملایم و خنک و همچنین فِرِش و تازه می توانند بهترین انتخاب جهت استفاده در دستگاه های خوشبو کننده فضای کتابخانه باشند . چرا که این روایح علاوه بر قدرت ماندگاری بالا و غلبه بر بوهای نا مطبوع به عنوان آروماتراپی نیز استفاده می شوند و آرامش و انرژی مثبت را برای افراد به ارمغان می آورند .

همچنین شما می توانید اسانس خوشبو کننده مورد نظر خود با توجه با کاربری فضا و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه به افشان و کارپکس انتخاب و از آن داخل دستگاه عطر افشان استفاده کنید .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش