دستگاه عطر افشان تالار پذیرایی

دستگاه عطر افشان تالار پذیرایی

فواید استفاده از دستگاه های عطر افشان در تالار پذیرایی

استفاده از دستگاه های عطر افشان در محیط تالار پذیرایی سبب ایجاد حس خوشایند در میهمانان و مراجعه کنندگان می شود .

عوامل متعدد و تاثیرگذاری وجود دارند که بر جذب مشتریان تالار های پذیرایی تاثیر گذار هستند . از جمله عواملی مانند : زیبایی بصری ، خدمات ارائه شونده ، نحوه برخورد پرسنل و خدمات رسانی نیروها و عوامل دیگر از جمله مهم ترین مواردی هستند که در جذب مشتری تاثیر بسیار زیادی دارند .

علاوه بر موارد ذکر شده ایجاد حس نشاط و خاطره انگیز می تواند تکمیل کننده موارد فوق باشد . استفاده از دستگاه های عطر افشان مناسب محیط های بزرگ مانند تالار ها می تواند تاثیر بسیار زیادی در شکل گیری این حس نشاط  باشد و تاثیر بالایی را بر ذهن افراد بگذارد و لحظات شیرینی را برای آنها ثبت کند .

دستگاه های عطر افشان مکانیزه صنعتی که مناسب برای فضای تالار ها هستند ، دستگاه هایی قدرتمند با پخش بخار عطری و در کسری از ثانیه بخار عطری را در فضا پخش می کنند و به صورت ماندگار در محیط باقی می ماند و محیط را تحت پوشش قرار می دهد .

این دستگاه های عطر افشان صنعتی ویژگی های متفاوتی در دارند از جمله بعضی از آنها قابلیت اتصال به هواساز را دارند و بعضی دارای فن داخلی هستند که این ویژگی ها سبب می شود محیط هایی با متراژ بالا مانند تالار های پذیرایی مطبوع شوند و حسی مثبت و سرزنده را برای مهمانان به ارمغان آورند .

عموما برای نظافت فضای تالار و همچنین ضدعفونی کردن محیط آن ، به طور معمول از مواد شوینده شیمیایی استفاده می شود ، که استفاده از این مواد باعث ایجاد بوی نامطبوع و زننده در فضای تالار می شوند و ممکن است ترکیب این بوهای زننده و نامطبوع با بوی غذا ، باعث ایجاد حسی ناخوشایند در مهمانان می شود و همچنین عوامل متعدد دیگری سبب ایجاد بوی نامطبوع در محیط تالار می شوند ، لذا استفاده از دستگاه های عطرافشان باعث خنثی شدن این بوهای زننده و جایگزینی آن با رایحه مطبوع و دلپذیر می شود که لذت استفاده از محیط تالار را برای مشتریان دو چندان می کند .

این دستگاه های عطر افشان در محیط تالار سبب پخش رایحه عطری در محیط تالار و باعث ایجاد حس تعلق خاطر و رضایت مهمانان شما نسبت به محیط شما می شود و رایحه فضای شما در ذهن آنها ماندگار می شود که این امر سبب مراجعه مجدد آنها به فضای شما و حتی سبب معرفی کسب و کار شما به دیگران می شود .

انواع دستگاه های عطر افشان مناسب تالار پذیرایی

دستگاه های عطر افشان رایحه ما با ترکیب عطر و فناوری به کمک شما می آیند . دستگاه های عطر افشان رایحه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته پخش  *میکرودفیوژر* سبب شکست مایع عطری به ذرات کوچکتر از ابعاد میکرون و این امر باعث توزیع و پخش بهتر و ماندگار تر عطر در محیط می گردد .

گروه تجاری به افشان در ایران ، وارد کننده انواع دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر از برند های معتبر و به نام دنیا از جمله کارپکس ترکیه ( Carpex ) و سنت-آ چین ( Scent-A ) می باشد .

در واقع نحوه کار دستگاه های عطر افشان اتوماتیک به این صورت است که رایحه موجود در مخزن خود را به وسیله اتمیزه کردن تبدیل به بخار عطری کرده و در فضای تالار پخش می کند .

همچنین تنوع محصولات ما در گروه به افشان به شما این امکان را می دهد تا با توجه به متراژ فضای مورد نظر تالار خود (200-6000 مترمکعب) اقدام به انتخاب دستگاه متناسب با ابعاد محیط خود کرده و فضای آن را تبدیل به محیطی مطبوع و دلپذیر کرده به گونه ای که توجه مهمانان را به محیط شما بیشتر می کند .

دستگاه های عطر افشان شرکت به افشان تمام اتوماتیک و قابل برنامه ریزی بوده به طوری که این امکان را به شما می دهد که با برنامه ریزی دستگاه با توجه به ساعات کاری مجموعه شما ، دستگاه فقط در همان ساعات عطر افشانی نموده که این امر موجب کارائی بهتر و همچنین صرفه بیشتر در مصرف کارتریج عطری دستگاه شما می شود. همچنین زمان عطرافشانی  و اماده به کار بودن دستگاه قابل تنظیم بوده و می توان آن را با توجه به متراژ و گردش هوا در محیط شما تنظیم کرد.

در انتها به معرفی دستگاه های عطرافشان مناسب فضای تالار و دیگر فضاهای با متراژ بالا میپردازیم :

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

اسانس خوشبو کننده مناسب تالار پذیرایی

اسانس با روایح مختلفی در تالار ها می توان استفاده کرد ، اما توجه به جنسیت مهمانان به گونه ای که می توان برای آن قسمتی از تالار که مهمانان آقا هستند یک رایحه و قسمتی که بانوان هستند از رایحه دیگری استفاده کرد .

چرا که توجه به احساسات و نوع سلیقه بویایی افراد جهت انتخاب اسانس خوشبو کننده محیط از نکات مهمی است که در تحریک احساسات آنها تاثیر گذار است .

اما به طور کل استفاده از یک اسانس خنک و ملایم و یا یک رایحه شیرین و غالب و یا روایح ادکلنی برای تالار های پذیرایی انتخابی می توانند پر کاربرد باشند .

همچنین شما می توانید اسانس خوشبو کننده مورد نظر خود با توجه با کاربری فضا و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه به افشان و کارپکس انتخاب و از آن داخل دستگاه عطر افشان استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش