معرفی خوشبو کننده اماکن تجاری و فروشگاهی

ضرورت استفاده از خوشبو کننده اماکن تجاری

استفاده از خوشبو کننده اماکن تجاری با رایحه های متنوع و خوشبو در فضاهای تجاری و فروشگاه ها موجب تحریک حس بویایی افراد مراجعه کننده به فروشگاه شما و همچنین باعث ایجاد واکنش احساسی مشتریان شما می شود. طبق تحقیقات به عمل آمده استفاده از خوشبو کننده اماکن تجاری ، محصولاتی که در فضاهای خوشبو ارائه می شوند بیشتر مورد ارزیابی مشتریان و همچنین میل به خرید در آن ها بیشتر میشود.

دستگاه های خوشبو کننده اماکن تجاری

دستگاه های پخش کننده رایحه ما با استفاده از ترکیب عطر و فناوری به کمک شما می آیند.دستگاه های پخش کننده رایحه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته پخش *میکرودفیوژر* باعث شکست مایع عطری به ذرات کوچکتر از ابعاد میکرون می گردند و این امر باعث توزیع و پخش بهتر و ماندگار تر عطر در محیط می گردد.

همچنین تنوع محصولات ما در شرکت به افشان به شما این امکان را می دهد تا با توجه به متراژ فروشگاه یا فضای کسب کار خود(200-6000 مترمکعب) اقدام  به انتخاب دستگاه متناسب با متراژ محیط خود کرده و همچنین تنوع رایحه های ما به شما این امکان را می دهد که با توجه به نوع فضای شما و همچنین نوع محصولات یا خدماتی را که به مشتری هایتان ارائه می دهید ، رایحه متناسب با محیط خود و همچنین سلیقه خودتان انتخاب کنید.

دستگاه های پخش کننده  شرکت به افشان تمام اتوماتیک و قابل برنامه ریزی بوده به طوری که این امکان را به شما می دهد که با برنامه ریزی دستگاه با توجه به ساعات کاری مجموعه شما ، دستگاه فقط در همان ساعات عطر افشانی نموده که این امر موجب کارائی بهتر و همچنین صرفه بیشتر در مصرف کارتیج عطری دستگاه شما می شود.همچنین زمان عطرافشانی  و اماده به کار بودن دستگاه قابل تنظیم بوده و می توان آن را با توجه به متراژ و گردش هوا در محیط شما تنظیم کرد.

ما در گروه تجاری به افشان این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که برای جلب توجه و تحریک احساسات مشتریان خود عطر شما منحصرا برای شما طراحی و در نظر خواهد گرفته شد. چرا که این امر شما را از سایر رقیبانتان متمایز و همچنین برند شما را در ذهن مشتریانتان ماندگار تر خواهد کرد.

انواع دستگاه های خوشبو کننده اماکن تجاری