نحوه تنظیم دستگاه کارپکس مدل A1 Pro 900

نحوه تنظیم دستگاه کارپکس مدل A1 Pro 900

دستگاه خوشبو کننده هوا کارپکس مدل A1 Pro 900

دستگاه خوشبو کننده هوا کارپکس مدل A1 Pro 900 یکی از پر فروش ترین محصولات شرکت کارپکس و ساخت کشور ترکیه می باشد و در بخش به نحوه تنظیم و برنامه ریزی این محصول جهت کارایی بهتر و موثر تر در محیط می پردازیم .

این محصول برای محیط هایی تا حداکثر متراژ 300 متر مربع یا 900 متر مکعب مناسب است .

از جمله ویژگی های قابل توجه این محصول نسبت به سایر محصولات هم رده خود می توان به کارایی بالا ، قدرت پخش بخار رایحه بالا ، طراحی زیبا ، قیمت مناسب و مصرف پایین عطر و همچنین قابلیت برنامه ریزی آن اشاره کرد .

در ادامه به نحوه برنامه ریزی و تنظیم این محصول جهت کارکرد مناسب و جوابدهی بالا و همچنین مصرف بهینه رایحه آن در محیط می پردازیم .

نحوه تنظیم دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل A1 Pro 900

دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل A1 Pro 900 دارای صفحه نمایش بر روی درب پشت دستگاه می باشد . جهت راه اندازی دستگاه در ابتدا باید با باز کردن درب جلویی دستگاه کارتریج عطری مخصوص را در جای خود قرار دهیم .

بر روی صفحه نمایش 4 دکمه قرار داده شده است جهت برنامه ریزی که این دکمه ها عبارتند از :

1- دکمه خاموش و روشن

2- دکمه جهت بالا و پایین

3- دکمه تایید

4- دکمه Menu

این محصول دارای 4 حالت برنامه ریزی می باشد که شما با تنظیم این حالت ها می توانید بر اساس ساعات کاری فضای خود دستگاه را تنظیم و مصرف رایحه آن را مدیریت کنید . این حالت های مختلف برنامه ریزی عبارتند از :

1- Starting time : ساعت شروع به کار کردن دستگاه که می تواند همزمان ساعت شروع کاری مجموعه شما باشد .

2- Stoping time : ساعت خاموش شدن دستگاه در روز که می تواند همزمان ساعت پایان کاری مجموعه شما باشد .

3- Diffusser time : زمان میزان پخش بخار رایحه در فضا

4- Stand by time : زمان حالت آماده به کار بودن دستگاه پس از پخش بخار رایحه

در ابتدا با فشردن دکمه Menu اولین گزینه Starting time است که در واقع ساعت شروع به کار دستگاه در طول روز می باشد که با جهت های بالا و پایین می توان هر ساعتی از شبانه روز را برای دستگاه مشخص کرد .

پس از فشدن مجدد دکمه Menu دومین گزینه Stoping time است که در واقع ساعت پایان کار دستگاه را در طول روز مشخص می کند که با جهت های بالا و پایین می توان این گزینه را تنظیم تا دستگاه در ساعت تعیین شده خاموش شود و فعالیتی نداشته باشد .

تا به این لحظه ساعت شروع به کار و ساعت خاتمه کار دستگاه در طول روز برای آن مشخص شده است و دستگاه فقط در این بازه زمانی در طول روز فعالیت داشته و محیط را مطبوع می کند .

در ادامه با فشردن مجدد دکمه Menu سومین گزینه Diffusser time است که زمان پخش رایحه را توسط دستگاه مشخص می کند . مدت زمان پخش رایحه توسط دستگاه از 10 ثانیه شروع و تا 20 دقیقه می باشد . می توان با انتخاب زمان پخش عطر از این بازه زمانی ، مدت زمان پخش بخار عطری را برای دستگاه مشخص کرد .

با فشردن مجدد دکمه Menu  چهارمین گزینه Stand by time است که با مشخص کردن این زمان از بازه 10 ثانیه تا 20 دقیقه ، حالت آماده به کار دستگاه را برای آن مشخص کرد .

در واقع دستگاه پس زمان مشخص شده پخش عطر وارد زمان آماده به کار شده و پس تمام شدن این زمان مجدد به پخش رایحه اقدام می کند تا زمان تعیین شده جهت خاموش شدن دستگاه این پروسه ادامه دارد .

با فشردن مجدد دکمه Menu  تنظیم ساعت پدیدار می شود که با جهت های بالا و پایین ساعت را می توان برای دستگاه مشخص کرد و سپس با فشردن مجدد دکمه تنظیم زبان دستگاه است که می توان از بین زبان های ترکی و انگلیسی زبان مورد نظر را انتخاب کرد .

مرحله بعدی تنظیمات که با فشردن مجدد دکمه Menu  نمایان می شود ، مشخص کردن عدد روز هفته برای دستگاه است و برای این مورد هر روز هفته با یک مشخصه عددی تعریف شده است . به طور مثال اگر امروز دوشنبه است ، روز Monday که با عدد 1 بر روی دستگاه تعریف شده است برای دستگاه مشخص می کنیم . این تنظیم برای آن است که در ادامه می توان روزهایی که مدنظر باشد دستگاه در آن روز فعالیتی نداشته باشد ، دستگاه با رسیدن به روز تعریف شده خاموش باشد و فعالیتی نداشته باشد .

به طور مثال اگر امروز دوشنبه یعنی عدد 1 را برای دستگاه مشخص کنیم و در ادامه تنظیمات در روزهای هفته ، روز جمعه یعنی Friday را برای دستگاه مشخص کرده باشیم که دستگاه در آن روز خاموش باشد ، دستگاه پس از 4 روز فعالیت در روز جمعه ، خاموش می شود و در آن روز فعالیتی ندارد .

در انتها شما می توانید جهت هر گونه راهنمایی برای تنظیمات دستگاه و یا دریافت مشاوره جهت تهییه این محصول همه روزه از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت گروه تجاری به افشان با مشاورین ما در ارتباط باشید .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش