معرفی خوشبو کننده های هتل

ضرورت استفاده از خوشبو کننده هتل

عموما فضای هتل ها به خصوصی لابی آنها باید فضایی دلپذیر و منحصر به فرد چه برای مسافران و کارکنان باشد.ایجاد فضایی مناسب با رایحه خاص با استفاده از دستگاه های  خوشبو کننده هتل ، برای هتل ها باعث ایجاد حس تلعق خاطر مسافر به هتل شما و در نتیجه انتخاب هتل شما برای اقامت ، در کنار سایر ویژگی های فضای شما و همچنین ایجاد حس خوب و انگیزه در کارکنان شما که موجب برخورد و مهمان نوازی مناسب با مسافران میشوند و استقبال گرمی از آنها داشته باشند.

ایجاد فضای دلپذیر در هتل شما موجب میشود مهمان یا مسافر شما به فضای هتل شما احساس تعلق خاطر داشته باشد و در نتیجه مهمان ثابت شما باشد.چرا که رایحه فضای شما در ذهن وی ماندگار شده و در هر فضای دیگری که مهمان شما قرار داشته باشد و رایحه ای مشابه رایحه هتل شما را استشمام کند خاطرات اقامت در هتل شما مجدد در ذهن وی تداعی شده و آن را برای دیگران بازگو می کند.

همچنین در فضاهای لابی و پذیرایی هتل شما هنگامی که جهت نظافت از مواد شوینده استفاده می شود سبب ایجاد بوی نامطبوع در فضای هتل و ایجاد تفکر ذهنی نامناسب برای مسافر یا مهمان هتل شما می شود که با استفاده از دستگاه های خوشبو کننده می توان تمامی این بوهای نامطبوع را خنثی و رایحه مناسب و انرژی بخش را در فضای هتل شما پخش کرد.

دستگاه های خوشبو کننده هتل

دستگاه های پخش کننده رایحه ما با ترکیب عطر و فناوری به کمک شما می آیند. دستگاه های پخش کننده رایحه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته پخش *میکرودفیوژر* باعث شکست مایع عطری به ذرات کوچکتر از ابعاد میکرون می گردند و این امر باعث توزیع و پخش بهتر و ماندگار تر عطر در محیط می گردد.

همچنین تنوع محصولات ما در گروه تجاری به‌افشان به شما این امکان را می دهد تا با توجه به متراژ فضای لابی و یا سالن انتظار هتل شما (200-6000 مترمکعب) اقدام  به انتخاب دستگاه متناسب با ابعاد محیط خود کرده و همچنین تنوع رایحه های ما به شما این امکان را می دهد که با توجه به فضا و همچنین  افراد مراجعه کننده و مهمانان به فضای شما، رایحه متناسب با محیط و سلیقه خودتان انتخاب کنید.

دستگاه های پخش کننده رایحه شرکت به افشان تمام اتوماتیک و قابل برنامه ریزی بوده به طوری که این امکان را به شما می دهد که با برنامه ریزی دستگاه با توجه به ساعات کاری مجموعه شما ، دستگاه فقط در همان ساعات عطر افشانی نموده که این امر موجب کارائی بهتر و همچنین صرفه بیشتر در مصرف کارتیج عطری دستگاه شما می شود.همچنین زمان عطرافشانی  و اماده به کار بودن دستگاه قابل تنظیم بوده و می توان آن را با توجه به متراژ و گردش هوا در محیط شما تنظیم کرد.

ما در گروه تجاری به افشان این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که برای جلب توجه و تحریک احساسات مسافران و کارکان همچنین کاهش استرس در آنان ، عطر شما منحصرا برای شما طراحی و در نظر خواهد گرفته شد.چرا که این امر شما را از سایر رقیبانتان متمایز و همچنین برند شما را در ذهن مراجعه کنندگان و مسافران شما  ماندگار تر خواهد کرد.

انواع دستگاه های خوشبو کننده هتل