دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-806

دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-806

درباره دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-806

دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-806 از جمله جدیدترین محصولات گروه تجاری به افشان است . این محصول قابل استفاده در محیط های کوچک تا حداکثر متراژ 50 متر مربع یا 150 مترمکعب می باشد .

محیط هایی مانند فضای منزل ، اتاق خواب ، سرویس بهداشتی و حتی راه رو های دسترسی از جمله مکان های مورد استفاده این دستگاه می باشد .

این دستگاه دارای تکنولوژی میکرو دفیوژر می باشد . این محصول با اتمزه کردن رایحه داخل مخزن خود ، آن را به بخار عطری تبدیل کرده و در محیط پخش می کند که این نحوه عملکرد موجب پخش بهتر و ماندگار تر رایحه در محیط می شود .

خوشبو کننده به افشان مدل A-806 ساخته شده از پلاستیک مقاوم و با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود می تواند زینت بخش زیبایی بصری دکور فضای شما باشد .

همچنین این محصول دارای جراغ LED و سنسور IFRARED می باشد به گونه ای که قادر به تشخصی افراد در محیط می باشد و اقدام به پخش رایحه در محیط می کند و می توان از آن به عنوان چراغ خواب و همچنین آروماتراپی نیز استفاده کرد و به محض ورود شما به فضای اتاق دستگاه روشن و اقدام به پخش رایحه می کند و خوابی پر از آرامش را برای شما رقم می زند .

ویژگی های دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-806

دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-806 ساخت کشور چین و به سفارش گروه تجاری به افشان تولید و وارد می شود . همچنین این محصول دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر گروه به افشان می باشد .

از جمله ویژگی های دستگاه خوشبو کننده مدل A-806 می توان به جنس بدنه پلاستیک مقاوم و کیفیت ساخت بالا و همچنین کارایی بالای آن به جهت مطبوع سازی فضا اشاره کرد همچنین وجود چراغ LED و سنسور IFRARED و عملکرد بیصدا می تواند از جمله دستگاه های خانگی باشد که مورد توجه همگان خواهد بود .

حجم مخزن اسانس رایحه این دستگاه 100 سی سی می باشد و می توان از بین بیش از 50 مدل رایحه روغنی و با کیفیت ساخت بالا گروه به افشان ، رایحه متناسب با سلیقه و محیط خود را انتخاب و از آن در دستگاه استفاده کنید و محیط خود را به محیطی مطبوع و دلپذیر تبدیل کنید .

جهت استفاده از این محصول باید از طریق پورت USB و خروجی 5 ولت به دستگاه متصل و پس از شارژ مخزن رایحه به وسیله دکمه لمسی قرار داده شده بر روی دستگاه آن را روشن و از بین 3 حالت مختلف پخش رایحه ، یکی از حالت ها را انتخاب و دستگاه را بر روی سطح صاف قرار داده و از کارایی آن بهره برد .

مشخصات دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-806

مدل A-806
ابعاد 90*100 میلی متر
حجم مخزن 100 سی سی
فضای تحت پوشش 150 متر مکعب
ولتاژ ورودی 5 ولت
قدرت 1.2 وات
جنس پلاستیک
رنگ سفید
وزن 340 گرم

شما با کلیک بر روی دستگاه به افشان مدل A-806 می توانید جهت دریافت مشاوره و خرید این محصول اقدام کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش