معرفی خوشبو کننده های کتابخانه

ضرورت استفاده از خوشبو کننده کتابخانه

حس بویایی یکی از حواس پنج گانه می باشد که تاثیر مستقیم و به سزایی در عملکرد مغز مثل هیجان , استرس , احساسات  و …. دارد. برای افزایش تمرکز ، یادگیری و بهبود حافظه و همچنین کاهش اضطراب و استرس افراد مراجعه کننده که برای مطالعه به کتابخانه مراجعه می کنند می توان از رایحه مناسب استفاده کرد چرا که حس بویایی نزدیک ترین ارتباط را با حافظه دارد.همچنین با استفاده از عطر های دل انگیز در محیط کار خود میتوانید بهره وری و میزان کارایی کارمندان خود را افزایش دهید . ما در گروه تجاری به‌افشان این امکان را برای شما فراهم اورده ایم که با استفاده از دستگاه های پیشرفته میکرودفیوژر بخش بو ، رایحه دلخواه تان و متناسب با محیط کتابخانه خود را انتخاب کرده و حس آرامش و همچنین افزایش تمرکز و یادگیری مراجعه کنندگان و مطالعه کنندگان خود را برای آنها به ارمغان اورید.

دستگاه های خوشبو کننده کتابخانه

دستگاه های پخش کننده رایحه ما با ترکیب عطر و فناوری به کمک شما می آیند. دستگاه های پخش کننده رایحه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته پخش *میکرودفیوژر* باعث شکست مایع عطری به ذرات کوچکتر از ابعاد میکرون می گردند و این امر باعث توزیع و پخش بهتر و ماندگار تر عطر در محیط می گردد.

همچنین تنوع محصولات ما در شرکت به افشان به شما این امکان را می دهد تا با توجه به متراژ فضای کتابخانه و یا سالن مطالعه (200-6000 مترمکعب) اقدام  به انتخاب دستگاه متناسب با ابعاد محیط خود کرده و همچنین تنوع رایحه های ما به شما این امکان را می دهد که با توجه به فضا و همچنین  افراد مراجعه کننده به فضای شما، رایحه متناسب با محیط و سلیقه خودتان انتخاب کنید.

دستگاه های پخش کننده  شرکت به افشان تمام اتوماتیک و قابل برنامه ریزی بوده به طوری که این امکان را به شما می دهد که با برنامه ریزی دستگاه با توجه به ساعات کاری مجموعه شما ، دستگاه فقط در همان ساعات عطر افشانی نموده که این امر موجب کارائی بهتر و همچنین صرفه بیشتر در مصرف کارتیج عطری دستگاه شما می شود.همچنین زمان عطرافشانی  و اماده به کار بودن دستگاه قابل تنظیم بوده و می توان آن را با توجه به متراژ و گردش هوا در محیط شما تنظیم کرد.

ما در گروه تجاری به افشان این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که برای جلب توجه و تحریک احساسات مراجعه کننده گان به فضای شما و همچنین کاهش استرس در آنان ، عطر شما منحصرا برای شما طراحی و در نظر خواهد گرفته شد.چرا که این امر شما را از سایر رقیبانتان متمایز و همچنین برند شما را در ذهن مراجعه کنندگان شما  ماندگار تر خواهد کرد.

انواع دستگاه های خوشبو کننده کتابخانه