دستگاه عطر افشان پاساژ

دستگاه عطر افشان پاساژ

فواید استفاده از دستگاه عطر افشان در محیط پاساژ

امروزه روش های متعددی جهت بازاریابی و جلب حضور افراد در یک محیط تجاری مانند پاساژ و مراکز خرید انجام می شود از جمله زیبایی بصری محیط و ایجاد رایحه سازمانی در فضا که سبب تاثیر مستقیم بر ذهن افراد و ایجاد خاطره ذهنی و پدید آمدن حس تعلق خاطر افراد نسبت به محیط می شود . استفاده از دستگاه های عطر افشان در محیط پاساژ و مجتمع های تجاری تاثیر مستقیم بر روی افراد مراجعه کننده و همچنین فروش مغازه های تجاری واقع در آن دارد .

از آنجایی که در طول روز افراد مختلفی در محیط پاساژ در رفت و آمد هستند ، برند سازی یک رایحه برای محیط پاساژ و پخش مداوم آن رایحه در محیط سبب ماندگار شدن آن رایحه در ذهن افراد و در نتیجه آن رایحه در ذهن افراد تداعی کننده محیط آن پاساژ در ذهن آنان است و همچنین به دلیل حس آرامش و انرژی مثبتی که در افراد ایجاد می کند سبب افزایش فروش و تعامل بیشتر بین افراد می شود .

از جمله نکات دیگر در فواید استفاده از دستگاه های عطر افشان در محیط پاساژ ، از بین بردن بوهای نامطبوعی است که در محیط است . این بوهای نامطبوع می تواند ناشی از استفاده از مواد شیمیایی جهت نظافت محیط و یا … باشد ، سبب ایجاد حسی نامطلوب و آزار دهنده برای افراد مراجعه کننده به محیط می شود که استفاده از دستگاه های عطر افشان دفیوژر سبب خنثی سازی این بوهای نامطبوع و همچنین پخش رایحه دلپذیر در محیط می شود و حس مطلوب را به مراجعه کنندگان القا می کند .

انواع دستگاه های عطر افشان مناسب محیط پاساژ

استفاده از دستگاه های صنعتی تمام اتوماتیک عطر افشان رایحه در محیط هایی با متراژ بالا مانند پاساژ ها و مراکز خرید از جمله روش های به روز و بهینه جهت مطبوع سازی فضای محیط است . عملکرد این دستگاه به صورت دفیوژر است بدین صورت که دستگاه رایحه داخل مخزن را اتمیزه و تبدیل به بخار عطری می کند و این بخار را به صورت یکنواخت و موثر در محیط پاساژ پخش می کنند که این امر سبب پخش بهتر و موثر تر رایحه در محیط و همچنین ماندگاری بالای آن در جمله نکات قابل ذکر است .

گروه تجاری به افشان وارد کننده انواع دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر برند های کارپکس ترکیه ( Carpex ) و دستگاه های به سفارش به افشان ساخت چین در ایران می باشد . تمامی محصولات گروه به افشان شامل دو سال گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر می باشند .

این محصولات تمام اتوماتیک و با توجه به متراژ محیط در سه دسته خودرو ، خانگی و صنعتی تقسیم بندی می شوند .

در زیر دستگاه هایی که مناسب فضای پاساژ می باشند را می توانید انتخاب و با کلیک بر روی هر دستگاه به اطلاعات کامل آن دسترسی داشته باشید و یا جهت کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ذکر شده در وب سایت با مشاوران گروه به افشان در ارتباط باشید .

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

خوشبو کننده کارپکس مدل A1 Pro 900

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax A2 Plus

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Black

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305L

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305M

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400C

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400D

اسانس خوشبو کننده مناسب فضای پاساژ

جهت انتخاب اسانس با رایحه مناسب برای محیط پاساژ ابتدا باید فاکتور های مختلف را در نظر گرفت . مهم ترین فاکتور جنسیت افرادی است که در محیط پاساژ رفت و امد دارند است . به طور مثال اگر کاربری یک پاساژ تماما فروشگاه ها مبلمان باشند و یا تمام فروشگاه ها لباس و پوشاک باشند می تواند استفاده از نوع رایحه متفاوت باشد و با توجه به کاربری محیط پاساژ نوع رایحه انتخاب شود .

در مجموع استفاده از رایحه های تند و شدید در فضای پاساژ توصیه نمی شود و می توان از رایحه هایی که ملایم تر باشند استفاده شود که حس خوبی را بین مشتری و فروشنده و همچنین افراد حاضر در فضای پاساژ را برقرار کند و سبب ماندگار شدن آن رایحه در ذهن افراد مراجعه کننده شود .

همچین جهت انتخاب رایحه مناسب با محیط و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه متفاوت به افشان ، با کلیک بر روی اسانس خوشبو کننده ، اسانس مورد نظر خود را انتخاب و از آن داخل دستگاه خوشبو کننده استفاده کنید .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش