معرفی خوشبو کننده اماکن ورزشی

ضرورت استفاده از خوشبو کننده اماکن ورزشی

تمامی باشگاه های بدن سازی بزرگ و همچنین برندهای بزرگ بدن سازی ، می دانند که با ایجاد کردن یک محیط با رایحه دلپذیر برای مشتریان خود به منظور ثابت ماندن مشتریان و برگشت آنها به آن فضا و همچنین ایجاد ارتباط قوی با آنها ، نیازمند ایجاد یک فضای ورزشی با رایحه خاص و پرانرژی است.از آنجایی که رابطه مستقیم بین حافظه بازدیدکنندگان یک فضا با رایحه موجود در آن فضا ارتباط مستقیم دارد ، به آنها کمک می کند تا بهترین تاثیر را از آن فضا و برند آن بگیرند. ورزشکاران به طور کلی قبل از تمرین می خواهند هوشیار ، الهام گرفته و متمرکز شده باشند. در ابتدا با انگیزه شروع به تمرین و با تمرکز و آرامش خاطر ادامه می دهند.

همانطور که می دانید اغلب در فضای باشگاه های بدنسازی به علت تمرین شدید ورزشکاران ، بوی نامطبوعی که حاصل از تعرق آنها می باشد فضای باشگاه را برای افرادی که بعد از آنها وارد باشگاه شده و می خواهند شروع به تمرین بکنند سنگین و باعث ایجاد اضطراب و عدم تمرکز آنها روی تمرین می شود.

دستگاه های خوشبو کننده اماکن ورزشی

خوشبو کننده اماکن ورزشی با ترکیب عطر و فناوری به کمک شما می آیند.دستگاه های پخش کننده رایحه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته پخش *میکرو دفیوژر* باعث شکست مایع عطری به ذرات کوچکتر از ابعاد میکرون می گردند و این امر باعث توزیع و پخش بهتر و ماندگار تر عطر در محیط می گردد.همچنین تنوع محصولات ما در گروه تجاری به افشان به شما این امکان را می دهد تا با توجه به متراژ و ابعاد فضای باشگاه و یا سالن تمرین شما (۲۰۰ تا ۶۰۰۰ مترمکعب) اقدام به انتخاب دستگاه متناسب با ابعاد محیط خود کرده و همچنین تنوع رایحه های ما به شما این امکان را می دهد که با توجه به فضا و همچنین افراد مراجعه کننده به فضای شما، رایحه متناسب با محیط و سلیقه خودتان انتخاب کنید.

دستگاه های پخش کننده شرکت به افشان تمام اتوماتیک و قابل برنامه ریزی بوده به طوری که این امکان را به شما می دهد که با برنامه ریزی دستگاه با توجه به ساعات کاری مجموعه شما ، دستگاه فقط در همان ساعات عطر افشانی نموده که این امر موجب کارائی بهتر و همچنین صرفه بیشتر در مصرف کارتیج عطری دستگاه شما می شود.همچنین زمان عطرافشانی و اماده به کار بودن دستگاه قابل تنظیم بوده و می توان آن را با توجه به متراژ و گردش هوا در محیط شما تنظیم کرد.

ما در گروه تجاری به افشان این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که برای جلب توجه و تحریک احساسات مراجعه کنندگان و ورزشگاران و همچنین کاهش استرس در آنان ، عطر شما منحصرا برای شما طراحی و در نظر خواهد گرفته شد.چرا که این امر شما را از سایر رقیبانتان متمایز و همچنین برند شما را در ذهن مشتریان شماماندگار تر خواهد کرد.

انواع دستگاه های خوشبو کننده اماکن ورزشی