معرفی خوشبو کننده های خانه

ضرورت استفاده از  دستگاه خوشبو کننده خانه

به طور کلی فضای منزل مکانی جهت آرامش و احساس تعلق خاطر ساکنین و همچنین مهمانان است . عموما افراد خانواده در طول روز که بیرون از فضای خانه به سر می برند و مملو از استرس ، فشارکاری و دیگر مسائل و مشکلات هستند . لذا هنگام مراجعه به منزل ،  فضای خانه باید به گونه ای باشد که مکانی امن و مملو از آرامش برای آن ها باشد تا فشار و استرس ناشی از مسائل خارج از منزل برای آنها از بین برود .

عواملی که باعث ایجاد بوی نامطبوع در فضای منزل میشود ناشی از بوی مواد غذایی ، استفاده از مواد شوینده جهت نظافت و همچنین بوی نامطبوع سرویس بهداشتی می باشد . لذا سایر اعضای خانواده هنگام ورود به فضای منزل دچار احساس ناخوشایند و سردرگمی میشوند و آن حس آرامش و تعلق خاطر را از فضای منزل نمی گیرند . با استفاده از دستگاه های خوشبو کننده خانه و با انتخاب دقیق رایحه آن می توان تمامی بوهای نامطبوع ناشی از عوامل ذکر شده در بالا را خنثی کرد و فضای منزل را به فضایی دلپذیر تبدیل کرد .

دستگاه های خوشبو کننده خانه (منزل)

دستگاه های خوشبو کننده منزل ما با ترکیب عطر و فناوری به کمک شما می آیند . دستگاه های خوشبو کننده خانه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته پخش *میکرودفیوژر* باعث شکست مایع عطری به ذرات کوچکتر از ابعاد میکرون می گردند و این امر باعث توزیع و پخش بهتر و ماندگار تر عطر در محیط می گردد . همچنین تنوع محصولات ما در شرکت به افشان به شما این امکان را می دهد تا با توجه به متراژ فضای منزل (200-900 مترمکعب) اقدام  به انتخاب دستگاه متناسب با ابعاد محیط خود کرده و همچنین تنوع رایحه های ما به شما این امکان را می دهد که با توجه به فضا و همچنین  افراد مراجعه کننده به فضای شما، رایحه متناسب با محیط و سلیقه خودتان انتخاب کنید .

دستگاه های خوشبو کننده خانه شرکت به افشان تمام اتوماتیک و قابل برنامه ریزی بوده به طوری که این امکان را به شما می دهد که با برنامه ریزی دستگاه با توجه به ساعات مدنظر شما ، دستگاه فقط در همان ساعات عطر افشانی نموده که این امر موجب کارائی بهتر و همچنین صرفه بیشتر در مصرف کارتیج عطری دستگاه شما می شود . همچنین زمان عطرافشانی  و اماده به کار بودن دستگاه قابل تنظیم بوده و می توان آن را با توجه به متراژ و گردش هوا در محیط شما تنظیم کرد .

ما در گروه تجاری به افشان این امکان را برای شما فراهم آورده ایم که برای جلب توجه و تحریک احساسات افراد خانواده و مهمانان و همچنین کاهش استرس در آنان ، عطر شما منحصرا برای شما طراحی و در نظر خواهد گرفته شد .

انواع دستگاه های خوشبو کننده خانه