عطر افشان کارپکس مدل Auramax Pro 1200S White

عطر افشان کارپکس مدل Auramax Pro 1200S White

دستگاه عطر افشان کارپکس مدل Auramax Pro 1200S White

دستگاه عطر افشان کارپکس مدل Auramax Pro 1200S White یکی از جمله دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر شرکت کارپکس می باشد . این محصول ساخت کشور ترکیه و دارای طراحی زیبا و منحصر فرد می باشد . این محصول با قدرت بالای اتمیزه کردن رایحه و پخش در فضا سبب می شود محیط به صورت یکنواخت مطبوع شود .

طراحی ارگونومیک و کابر پسند این محصول به گونه ای است که می توان آن را در هر محیطی با دکور آن محیط تزئین و از آن استفاده کرد .

امروزه دستگاه های خوشبو کننده متنوع و برند های مختلفی داخل بازار موجود است . اما نکته ای که قابل توجه است جهت انتخاب نوع محصول مناسب جهت مطبوع سازی رایحه در محیط نوع عملکرد دستگاه بر اساس اتمیزه کردن رایحه در فضا ، قدرت پخش بخار عطری در محیط ، امکانات زمان بندی دستگاه و همچنین قیمت مناسب آن است .

گروه تجاری به افشان در ایران وارد کننده محصولات برند کارپکس ترکیه می باشد . همچنین تمامی محصولات این شرکت شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد .

در این مقاله به بررسی یکی از محصولات خوشبو کننده برند کارپکس مدل Auramax Pro 1200S White می پردازیم .

ویژگی های دستگاه عطر افشان کارپکس مدل Auramax Pro 1200S White

دستگاه خوشبو کننده Auramax Pro 1200S White موجود در رنگ سفید و قابلیت تحت پوشش قرار دادن محیطی در ابعاد 1200 متر مکعب و یا فضایی در ابعاد حدود 400 متر و ارتفاع سقف 3 متر .

حجم مخزن رایحه این دستگاه 500 سی سی و میزان جوابدهی با توجه به کارکرد دستگاه است اما به طور میانگین می توان مصرف عطری آن را بین 1 الی 4 ماه در نظر گرفت .

جنس بدنه فلزی آن ساخته شده از بهترین متریال ساخت همچنین طراحی بسیار زیبا و کاربر پسند آن سبب شده جز آن دسته محصولاتی باشد که توجه مشتریان در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است .

این دستگاه شامل 4 حالت مختلف برنامه ریزی دارد به جهت کارکرد در فضا را دارد . کا با تعیین برنامه دقیق و مناسب برای آن می توان علاوه بر کارکرد بالا می توان مصرف رایحه را مدیریت کرد .

این برنامه زمان بندی شامل :

  • Starting time : ساعت شروع به کار کردن دستگاه که می تواند همزمان ساعت شروع کاری مجموعه شما باشد .
  • Stoping time : ساعت خاموش شدن دستگاه در روز که می تواند همزمان ساعت پایان کاری مجموعه شما باشد .
  • Diffusser time : زمان میزان پخش بخار رایحه در فضا
  • Stand by time : زمان حالت آماده به کار بودن دستگاه پس از پخش بخار رایحه

از دیگر برنامه های کاربردی دستگاه می توان به مشخص کردن روزهایی در هفته به دلخواه ، که دستگاه در آن روزها کارکردی نداشته باشد . از این رو می توان با مشخص کردن هر روز از هفته که مد نظر است ، دستگاه در آن روز کارکردی نداشته باشد و این موضو خود نیز در مصرف رایحه عطری دستگاه تاثیر به سزایی دارد .

محیط های مناسب جهت نصب دستگاه کارپکس مدل Auramax Pro 1200S White

این دستگاه جهت نصب در فضاهای با متراژ حداکثر 400 متر مربع مناسب است . محیط هایی مانند : فضای منزل ، مطب و کلینیک ها ، بیمارستان ، لابی هتل ها ، باشگاه های ورزشی ، پاساژ ها و مغازه های تجاری و فضای کتابخانه هاقابل استفاده است .

همچنین جهت دریافت مشاوره می توانید از طریق های ارتباطی ذکر شده در وب سایت و کسب اطلاعات بیشتر با کلیک روی لینک خرید عطر افشان کارپکس مدل Auramax Pro 1200S White کلیک کنید .

مشخصات دستگاه کارپکس مدل Auramax Pro 1200S White

عطر افشان کارپکس مدل Auramax Pro 1200S White

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش