عطر افشان خودرو

عطر افشان خودرو

فواید استفاده از دستگاه های عطر افشان در خودرو

با توجه به زندگی ماشینی امروزه اکثر افراد استفاده از دستگاه های عطر افشان در خودرو سبب می شود تا زمانی را که افراد در محیط خودرو در طول روز سپری می کنند ، فضای خودرو تبدیل به محیطی دلپذیر و مطبوع شود .

روش های مختلفی جهت خوشبو کردن فضای اتومبیل وجود دارد . اما استفاده از دستگاه های خوشبو کننده مکانیزه جایگزین استفاده از روش های قدیمی شده است . دستگاه های عطر افشان که سبب پخش یکنواخت و ماندگار رایحه در فضای اتومبیل می شود .

نحوه عملکرد این دستگاه ها بدین گونه است که راحه داخل مخزن عطری را اتمیزه و تبدیل به بخار کرده و این بخار در محیط اتومبیل پخش و ماندگاری بالایی نیز دارد .

همچنین عواملی در خودرو وجود دارد که سبب پخش بوی نامطبوع در محیط خودرو می شود و این بوهای نامطبوع خود باعث ایجاد حس کلافگی و استرس در سرنشینان خودرو می شود . این بو های نامطبوع می توان ناشی از استعمال دخانیات داخل کابین خودرو ، تابش نور خورشید بر کابین داخلی و ایجاد بوی نامطبوع ناشی از اجزا سازنده بدنه داخلی و همچنین آلودگی هوای بیرون که به داخل خودرو کشیده می شود باشد .

استفاده از دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر خودرو می تواند خنثی کننده همه این بوهای نامطبوع و پخش رایحه مطبوع و دلپذیر داخل خودرو باشد که باعث ایجاد حس ارامش ، از بین بردن استرس ناشی از شلوغی و ترافیک در سرنشینان می شود .

انواع دستگاه های عطر افشان خودرو

همانطور که در بالا به آن اشاره شد نحوه عملکرد دستگاه های خوشبو کننده خودرو بر پایه اتمیزه کردن رایحه داخل مخزن و تبدیل آن به بخار عطری داخل فضای اتومبیل است . این بخار رایحه به صورت یکنواخت در فضای خودرو پخش و به دلیل غلظت بالای آن ماندگاری بالایی در محیط خودرو نیز دارد .

گروه تجاری به افشان وارد کننده دستگاه های عطر افشان مکانیزه خودرو در ایران می باشد . این دستگاه ها ساخت کشور چین و به سفارش گروه به افشان ساخته و در ایران به فروش می رسد . همچنین تمامی محصولات گروه به افشان شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشند .

همچنین با تهیه دستگاه های عطر افشان از گروه به افشان می توانید از بین بیش از 50 مدل رایحه متنوع ، رایحه متناسب با فضای خودرو و همچنین سلیقه خود انتخاب و از آن داخل محیط خودرو استفاده کنید و فضایی دلپذیر و مملو از آرامش را برای خود و سرنشینان فراهم آورید .

جهت انتخاب نوع محصول و دریافت مشاوره می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با مشاوران گروه به افشان در ارتباط باشید .

دستگاه های عطر افشان خوردو 

خوشبو کننده به افشان مدل A-601

خوشبو کننده به افشان مدل AE-801

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش