عطر افشان محیط اداری

عطر افشان محیط اداری

فواید استفاده از دستگاه عطر افشان در محیط اداری

استفاده از دستگاه عطر افشان در محیط اداری یکی از نکاتی است که رعایت آن سبب افزایش تمرکز کارمندان و ایجاد حس مطلوب و دلپذیر در مراجعه کنندگان می شود . همچنین سبب افزایش راندمان کاری نیز می شود .

امروزه مطبوع سازی محیط به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام از روش های قدیمی معایب خاص خود را دارند . از جمله مهم ترین معایب ، ایجاد حساسیت برای دیگران به دلیل وجود مواد شیمیایی مضر در ترکیبات آنها است . اما امروزه استفاده از دستگاه های خوشبو کننده مکانیزه جایگزین اسفاده از روش های قدیمی جهت مطبوع سازی محیط شده است .

این دستگاه ها تمام اتوماتیک و روغن عطری آن بر پایه روغن و بدون مواد شیمیایی حساسیت زا است که رایحه داخل مخزل خود را اتمیزه و بخار آن را داخل فضا پخش می کند .

استفاده از دستگاه های خوشبو کننده اتوماتیک در دفتر کار سبب پخش بهتر و موثر تر رایحه در فضا و همچنین با ماندگاری بالای رایحه در فضا غالب و محیط را تبدیل به محیطی مطبوع برای سایرین می کند .

همچنین در فضای دفتر کار عوامل زیادی نیز هستند که عامل بوی بد در محیط می شوند که مانند : بوی نامطبوع سرویس بهداشتی در ساختمان ، استفاده از شوینده های شیمیایی جهت نظافت ، بوی غذا و …. که با استفاده از دستگاه های عطرافشان اتومات دفیوژر می توانید تمامی این بوهای نامطبوع را خنثی و فضای خود را به محیطی مطبوع و دلپذیر برای خود و کارکنان و دیگر افراد مراجعه کننده به فضای خود شوید .

انواع دستگاه های عطر افشان محیط اداری

دستگاه های عطر افشان گروه به افشان با ترکیب علم و فناوری به کمک شما می آیند . دستگاه های مختلف دفیوژر که همگی بر پایه اتمیزه کردن رایحه ، فضای دفتر کار و دیگر محیط ها را تبدیل به فضایی مطبوع و دلنشین می کنند .

گروه تجاری به افشان وارد کننده عطر افشان های دفیوژر و اتوماتیک برند های برتر از جمله برند های کارپکس (Carpex) ترکیه و سنت-آ (Scent-A) است و شما می توانید از بین دستگاه های عطر افشان به افشان ، با توجه به متراژ محیط دفتر کار خود ، دستگاه متناسب با محیط کار خود را انتخاب کنید .

همچنین تمامی دستگاه های عطر افشان گروه به افشان شامل 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشند .

شما از بین مدل های نام برده شده در زیر نیز می توانید برای فضای دفتر کار خود دستگاه عطر افشان انتخاب و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت می توانید جهت دریافت مشاوره و انتخاب محصول اقدام کنید .

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

خوشبو کننده کارپکس مدل E2-Power Plus

خوشبو کننده کارپکس مدل A1 Pro 900

خوشبو کننده کارپکس مدل Micro

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

خوشبو کننده به افشان مدل SC-002

خوشبو کننده به افشان مدل SC-108

خوشبو کننده به افشان مدل SC-005B

خوشبو کننده به افشان مدل SC-A1

خوشبو کننده به افشان مدل SC-005C

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش