خوشبو کننده کلینیک های زیبایی

خوشبو کننده کلینیک های زیبایی

فواید استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در کلینیک های زیبایی

امروزه کلینیک های زیبایی جز آن دسته از مشاغلی است رفت و آمد افراد در آن بسیار است . لذا جدا از مبحث های مشتری مداری ، محیط این مجموعه ها باید به گونه ای باشد که برای افراد لذت بخش باشد و در ذهن آنها ماندگار شود . لذا استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در کلینیک های زیبایی پیشنهاد می شود .

دستگاه های خوشبو کننده اتوماتیک که بر پایه اتمیزه کردن رایحه عمل می کنند و بخار رایحه را در فضای کلینیک پخش و رایحه به صورت ماندگار در محیط احساس می شود .

در این صورت است که رایحه پخش شده در کلینیک در ذهن فرد مراجعه کننده ماندگار شده و سبب می شود نسبت به آن فضا حس تعلق خاطر داشته باشد .

همچنین کلینیک های زیبایی می توانند در کنار سایر روش های تبلیغاتی ، یک رایحه را به عنوان برند خود به مشتریان معرفی و از آن رایحه در فضای کلینیک خود استفاده کنند .

همچنین استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در کلینیک های زیبایی علاوه بر ایجاد حس آرامش برای مراجعه کنندگان ، سبب کاهش استرس و دغدغه کاری پرسنل می شود و این خود سبب افزایش راندمان کاری آنها نیز می شود .

موضوع دیگر استفاده از مواد شوینده و شیمیایی جهت نظافت در کلینیک است که موجب پخش بوی بد و زننده در فضا می شود و استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در این فضا سبب می شود این بوهای نامطبوع خنثی و جایگزین آن روایح دلپذیر و لذت بخش باشد .

انواع دستگاه های خوشبو کننده کلینیک زیبایی

امروزه روش های پیشرفته تری به جای روش های قدیمی برای مطبوع سازی فضا جایگزین شده است . استفاده از دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر که سبب پخش بخار عطری در فضا و ماندگاری بالای رایحه در محیط جایگزین روش های قدیمی شده است .

گروه تجاری به افشان در ایران وارد کننده دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر فضاهای مختلف با متراژ های متفاوت پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز می باشد . این دستگاه ها دارای تنوع بالا و کارکرد های مختلف از برند های معتبر کارپکس (Carpex) و سنت-آ (Scent-A) می باشند .

این محصولات دارای دو سال گارانتی به افشان و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشند . شما می توانید با تهییه دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر از گروه به افشان ، محیط کلینیک و کسب کار خود را تبدیل به فضایی مطبوع و دلپذیر برای پرسنل و مراجعه کنندگان خود کنید .

در انتها دستگاه های خوشبو کننده مناسب فضای کلینیک برای شما معرفی شده است :

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش