خوشبو کننده کارتریج دار کارپکس

خوشبو کننده کارتریج دار کارپکس

دستگاه های خوشبو کننده کارتریج دار کارپکس

شرکت کارپکس ترکیه تولید کننده دستگاه های خوشبو کننده کارتریج دار است . این خوشبو کننده ها به صورت دفیوژر رایحه داخل مخزن کارتریج را اتمیزه و تبدیل به بخار می کنند . این بخار رایحه به صورت یکنواخت در فضا پخش می شوند . البته نکته قابل توجه این است که هر چه در فضا گردش هوا بیشتر باشد این بخار رایحه به صورت موثر تر و بهتری در فضا پخش می شوند .

همچنین رایحه های داخل مخزن کارتریج چون بر پایه روغن بوده و غلضت بالایی دارد هنگامی که به بخار تبدیل می شوند در محیط ماندگاری بیشتری نسبت به سایر خوشبو کننده های دیگر دارند .

نحوه کار خوشبو کننده های کارتریج دار کارپکس

هر دستگاه شرکت کارپکس ، کارتریج مخصوص خود را دارد و حجم عطری آن نیز متفاوت است . نحوه کار آن بدین صورت است که پس قرار دادن کارتریج در محل مخصوص خود در دستگاه و تنظیم زمان کارکرد دستگاه ، دستگاه رایحه را طبق برنامه تعریف شده در فضا پخش می کند و تا مدت زمانی که رایحه داخل کارتریج قرار دارد دستگاه محیط را خوشبو می کند اما پس از گذشت مدت زمان مشخص باید نسبت به تعویض کارتریج دستگاه اقدام کرد .

زمان تعویض کارتریج دستگاه خوشبو کننده

میزان جوابدهی کارتریج دستگاه های خوشبو کننده کارپکس بر اساس مدت زمان کارکرد دستگاه در طول روز است . به طوری که هر چه زمان کارکرد دستگاه در طول روز بیشتر باشد مصرف عطری آن بالاتر است و هر چه مدت زمان کارکرد دستگاه در طول روز کمتر باشد ، مصرف عطر کارتریج دستگاه کمتر است .

اما به طور میانگین مدت زمان تعویض کارتریج دستگاه برای بیشترین حالت مصرف 1 ماه و برای کمترین حالت مصرف رایحه ، 3 ماه و در گاهی اوقات نیز بیشتر است .

نحوه خرید خوشبو کننده کارتریج دار

گروه تجاری به افشان وارد کننده دستگاه های خوشبو کننده کارتریج دار کارپکس در ایران است . تمامی محصولات این شرکت شامل 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر به افشان می باشد .

همچنین از طریق کلیک بر روی لینک خرید دستگاه خوشبو کننده می توانید نسبت به انتخاب محصول با توجه متراژ محیط و همچنین دریافت مشاوره نسبت به انتخاب و خرید محصولات کارپکس و دیگر برند ها از طریق راه های ارتباطی به افشان با مشاوران این شرکت در ارتباط باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش