عطر افشان دفتر کار

عطر افشان دفتر کار

فواید استفاده از دستگاه عطر افشان در دفتر کار

استفاده از دستگاه های عطر افشان در محیط دفتر کار و استفاده از اسانس مناسب در دستگاه می تواند تاثیر بسیار زیادی در روحیه کارمندان و افراد مراجعه کننده داشته باشد .

امروزه عموما افراد بیشتر زمان خود را در محیط اداری و دفتر کار خود سپری می کنند و روزانه با مسائل و مشکلاتی رو به رو هستند ، از این رو همواره استرس و فشار کاری روزانه زیادی را تحمل می کنند . یکی از روش هایی که سبب کاهش استرس و تشویش ذهنی می شود استفاده از روش های رایحه درمانی یا اروماتراپی است . از این رو با استفاده از دستگاه های عطر افشان مکانیزه می توان محیط دفتر کار را روزانه به محیطی مطبوع و مملو از ارامش تبدیل کرد که حس شادابی را برای افراد در دفتر کار به ارمغان می آورد .

همچنین روزانه جهت نظافت دفتر کار و استفاده از مواد شوینده شیمیایی سبب ایجاد بویی نامطبوع در دفتر کار می شود که این خود عاملی سبب آزرده خاطر شدن کارمندان و کاهش راندمان کاری آنها می شود ، از این جهت استفاده از دستگاه های عطر افشان علاوه بر خنثی کردن این بوهای نامطبوع ، سبب ایجاد رایحه ای مطلوب و دلپذیر در دفتر کار می شود و از نظر روان شناسی تاثیر به سزایی در افزایش راندمان کاری کارمندان و ایجاد خاطره ذهنی در افراد مراجعه کننده می شود .

انواع دستگاه های عطر افشان دفتر کار

دستگاه های عطر افشان مکانیزه و تمام اتوماتیک که بر پایه اتمیزه کردن رایحه داخل مخزن و تبدیل آن به بخار عطری که سبب پخش یکنواخت و ماندگار رایحه در محیط های مختلف با متراژ های متفاوت می شود .

گروه تجاری به افشان وارد کننده دستگاه های عطر افشان برند های کارپکس ( ساخت کشور ترکیه ) و دستگاه های به سفارش به افشان ( ساخت کشور چین ) در ایران است که تمامی دستگاه های این شرکت شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد .

شما می توانید با توجه به متراژ محیط خود از بین محصولات گروه تجاری به افشان ، دستگاه عطر افشان مناسب فضای خود را انتخاب کنید و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره جهت انتخاب محصول خود از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با مشاوران گروه تجاری به افشان در ارتباط باشید .

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس

دستگاه های خوشبو کننده به افشان

اسانس های مناسب محیط دفتر کار

قدم دوم بعد از تهیه دستگاه عطر افشان مناسب دفتر کار ، انتخاب رایحه مناسب محیط دفتر کار است . از آن جهت که رایحه رابطه مستقیم با حالات افراد دارد استفاده از اسانس مناسب در محیط می تواند روحیه مثبت در افراد ایجاد کند و بر عکس آن استفاده از اسانس نامناسب و ناهمخوان در محیط می تواند دیگران را آزرده خاطر کند .

تنوع رایحه ها جهت استفاده در دستگاه های عطر افشان بسیار زیاد است و جهت انتخاب رایحه مناسب برای دفتر کار باید با توجه به محیط و سلیقه کارفرمایان و کارمندان انجام شود اما به طور کل رایحه ای که در دفتر کار استفاده می شود نباید جز روایح تند و تلخ باشد چرا که جدا از بسته بودن محیط می تواند کمی برای افراد اذییت کننده باشد و استفاده از روایح ملایم و گلی می تواند مناسب محیط دفتر کار باشد .

همچنین شما می توانید اسانس خوشبو کننده مورد نظر خود با توجه با کاربری فضا و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه به افشان و کارپکس انتخاب و از آن داخل دستگاه عطر افشان استفاده کنید .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش