خوشبو کننده مغازه

خوشبو کننده مغازه

فواید استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در محیط مغازه

امروزه در بازار رقابتی روش های مختلفی جهت بازاریابی و جذب مشتری استفاده می شود . استفاده از زیبایی های بصری یکی از آن موارد است اما امروزه در کنار زیبایی های بصری در محیط مغازه ها ، استفاده از خوشبو کننده های محیط نیز رواج یافته و در کنار زیبایی بصری محیط ، کمک شایانی به جذب مشتری و ماندگار شدن محیط مغازه در ذهن مشتری می کند . مطبوع سازی محیط به روش های مختلفی می تواند صورت پذیرد اما امروزه استفاده از دستگاه های خوشبو کننده مغازه که به صورت مکانیزه محیط را مطبوع می کند رواج یافته است .

استفاده از دستگاه های خوشبو کننده به همراه اسانس مناسب محیط مغازه تاثیر بسیار زیادی در جلب مشتری و کسب رضایتمندی آنها دارد . اسانسی که در دستگاه خوشبو کننده مغازه استفاده می شود خیلی تاثیر گذار از لحاظ روان شناسی بر روی مشتری است و در صورتی که استفاده از اسانس نامناسب که هم خوانی با محیط مغازه نداشته باشد می تواند تاثیر بدی بر ذهن افراد مراجعه کننده به مغازه داشته باشد .

همچنین بوهای نامطبوعی در محیط مغازه می تواند وجود داشته باشد که ناشی از عوامل مختلف از جمله استفاده از شوینده های شیمیایی و به طور کل موادی که جهت نظافت استفاده می شوند در محیط بویی نامطبوع و آزار دهنده داشته باشند که استفاده از دستگاه های خوشبو کننده سبب خنثی شدن این بوهای نامطبوع و برعکس دلپذیر تر کردن فضای مغازه و جلب رضایت مشتری می شوند .

انواع دستگاه های خوشبو کننده مغازه

دستگاه های خوشبو کنننده مختلف با برند های متفاوت در بازار موجود هستند . هنگام انتخاب دستگاه خوشبو کننده توجه به شرکت سازنده ، کیفیت ساخت ، نحوه پخش رایحه ، سیستم زمان بندی و قیمت از جمله مواردی است که هنگام انتخاب دستگاه خوشبو کننده فروشگاه باید توجه کرد .

گروه تجاری به افشان وارد کننده دستگاه های خوشبو کننده برند کارپکس ترکیه و دستگاه خوشبو کننده به سفارش به افشان ساخت چین در ایران می باشد . تمامی دستگاه ها شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد . شما می توانید از بین مدل های مختلف دستگاه های گروه به افشان ، دستگاه متناسب با فضای مغازه خود را انتخاب و از بین بیش از 50 مدل رایحه متفاوت ، رایحه ای که متناسب با فضای مغازه و سلیقه شما باشد را انتخاب کنید .

نحوه عملکرد این دستگاه ها بر اساس اتمیزه کردن رایحه داخل مخزن و تبدیل آن به بخار عطری است و این بخار عطری در محیط به صورت یکنواخت و ماندگار پخش می شوند و همچنین با برنامه ریزی صحیح دستگاه می توان علاوه بر استفاده از کارایی بالای آنها جهت مطبوع سازی محیط ، در مصرف رایحه نیز صرفه جویی کرد .

بعضی از مدل های دستگاه های خوشبو کننده به افشان دارای فن داخلی هستند که این فن داخلی سبب پخش بهتر رایحه در محیط در کمترین زمان می شود . جهت آشنایی با دستگاه های خوشبو کننده برند های کارپکس و به افشان می توان با کلیک بر روی لینک های زیر دستگاه متناسب با متراژ مغازه خود را انتخاب و همچنین می توان از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با مشاورین گروه به افشان در ارتباط بوده و نسبت به دریافت مشاوره جهت مطوبع سازی محیط مغازه خود اقدام کنید .

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه 

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان 

اسانس های خوشبو کننده مناسب محبط مغازه

برای انتخاب اسانس مناسب جهت استفاده در دستگاه خوشبو کننده مغازه باید نکاتی توجه داشت از جمله نوع مغازه که بسیار مهم است در انتخاب اسانس دستگاه خوشبو کننده زیرا استفاده از اسانس مناسب تاثیر بسیار زیادی از نظر روان شناسی بر ذهن مشتری دارد و همانطور که استفاده از اسانس مناسب در محیط مغازه می تواند تعامل بین فروشنده و خریدار را بالاتر ببرد استفاده از اسانس نامناسب که هم خوانی با فروشگاه ندارد می تواند بر مشتری تاثیر منفی بگذارد .

بنابراین از بین اسانس های مختلف با نت ها و گروه های بویایی متفاوت باید رایحه جهت استفاده در دستگاه خوشبو کننده استفاده شود که کاربری مغازه و فروشگاه هم خوانی داشته و سبب جلب رضایت مشتری شود .

همچنین شما می توانید اسانس خوشبو کننده مورد نظر خود با توجه با کاربری فضا و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه به افشان و کارپکس انتخاب و از آن داخل دستگاه عطر افشان استفاده کنید .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش