دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-807

دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-807

درباره دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-807

دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-807 از جمله جدیدترین محصولات گروه تجاری به افشان است . این محصول قابل استفاده در محیط خودرو و قابل نصب بر روی دریچه خروجی هوا و همچنین بدنه داخلی می باشد . همچنین از این محصول در محیط های کوچک دیگری مانند سرویس بهداشتی و اتاق نیز قابل استفاده است .

این محصول دارای عملکرد میکرو دفیوژر بوده و رایحه داخل مخزن را اتمیزه و تبدیل به بخار عطری می کند و این بخار عطری در محیط خودرو و دیگر فضاها به صورت یکنواخت و ماندگار پخش می شود .

خوشبو کننده به افشان مدل A-807 ساخته شده از پلاستیک مقاوم و دارای طراحی ظریف و منحصر به فرد است و در دو رنگ سفید و مشکی موجود می باشد . همچنین مهم ترین ویژگی این محصول سنسور حرکتی آن است به گونه ای که هنگام استفاده در خودرو ، زمانی که خودرو خاموش و یا حرکتی ندارد دستگاه عملکردی نداشته و به محض روشن شدن خودرو و حرکت کردن آن ، سنسور حرکتی دستگاه فعال و شروع به پخش رایحه در محیط خودرو می کند .

دستگاه خوشبو کننده مدل A-807 قابل شارژ و دارای چراغ LED بر روی خود می باشد که در دو حالت مختلف شروع به پخش رایحه عطری در محیط اتومبیل می کند .

ویژگی دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-807

دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-807 ساخت کشور چین و به سفارش گروه تجاری به افشان تولید و به ایران وارد می شود . همچنین این محصول دارای دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر گروه به افشان می باشد .

از جمله ویژگی های دستگاه خوشبو کننده مدل A-807 می توان به جنس بدنه پلاستیک مقاوم و کیفیت ساخت بالا و همچنین کارایی بالای آن به جهت مطبوع سازی فضای اتومبیل اشاره کرد .

این محصول جهت استفاده در خودرو هایی که جا لیوانی نداشته می باشد و قابل نصب بر روی دریچه خروجی هوا می باشد و همچنین توان مصرفی پایین آن سبب شده که با یک بار شارژ از طریق پورت USB تا چندین روز در فضای خودرو قابل استفاده باشد .

خوشبو کننده A-807 دارای 6 مخزن رایحه متفاوت و همچنین دو حالت مختلف پخش رایحه می باشد که با دکمه ای که بر روی دستگاه قرار دارد می توان دستگاه را خاموش ، روشن و حالت پخش رایحه را تنظیم کرد .

همچنین جهت انتخاب رایحه و استفاده از آن داخل دستگاه جهت مطبوع سازی فضا می توانید با کلیک برو روی اسانس دستگاه خوشبو کننده نسبت به انتخاب رایحه مورد نظر خود اقدام و از آن داخل دستگاه استفاده کرده و محیط اتومبیل را به فضایی مطبوع و دلپذیر تبدیل کنید .

مشخصات دستگاه خوشبو کننده مدل A-807

دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-807

شما با کلیک بر روی دستگاه خوشبو کننده به افشان مدل A-807  می توانید جهت دریافت مشاوره و خرید این محصول اقدام کنید .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش