دستگاه عطرافشان رستوران

دستگاه عطرافشان رستوران

فواید استفاده از دستگاه های عطرافشان در رستوران

استفاده از دستگاه های عطرافشان در محیط رستوران سبب ایجاد جس خوشایند در مشتریان می شود . همانطور که قبلا به این موضوع اشاره کردیم ، استفاده از دستگاه های عطرافشان در محیط سبب پخش رایحه در فضا و باعث ایجاد حس تعلق خاطر مشتریان شما نسبت به فضای شما می شود .

هنگامی که از دستگاه های خوشبو کننده در فضای کسب و کار خود استفاده می کنید ، رایحه فضای شما در ذهن مشتریانتان ماندگار می شود و این امر باعث مراجعه مجدد آنها به فضای شما و حتی سبب معرفی کسب و کار شما به دیگران می شوند .

همچنین در رستوران ها برای نظافت به طور معمول از مواد شوینده استفاده می شود ، که استفاده از این مواد باعث ایجاد بوی نامطبوع و زننده در فضای رستوران می شوند و ممکن است ترکیب این بوهای زننده و نامطبوع با بوی غذا ، باعث ایجاد حسی ناخوشایند در مشتریان می شود .

لذا استفاده از دستگاه های عطرافشان باعث خنثی شدن این بوهای زننده و جایگزینی آن با رایحه مطبوع و دلپذیر می شود که لذت استفاده از محیط رستوران را برای مشتریان دو چندان می کند .

انواع دستگاه های عطرافشان رستوران

همانطور که قبلا اشاره کردیم نحوه کار دستگاه های خوشبو کننده اتوماتیک به این صورت است که رایحه موجود در مخزن خود را به وسیله اتمیزه کردن تبدیل به بخار کرده و در فضای رستوران پخش می کند .

استفاده از این نوع عطرافشان های دیفیوژر سبب می شود که رایحه به صورت ماندگار تر و یکنواخت تر در فضای شما پخش شود .

گروه تجاری به افشان در ایران ، وارد کننده انواع دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر از برند های معتبر و به نام دنیا از جمله کارپکس ترکیه ( Carpex ) و سنت-آ چین ( Scent-A ) می باشد .

تنوع بالای محصولات و همچنین کیفیت بالا سبب جلب رضایت مشتریان شده و همچنین شما با تهیه دستگاه های خوشبو کننده از گروه به افشان می توانید از خدمات مادام العمر و گارانتی 2 ساله این شرکت بهره مند شوید .

همچنین شما می توانید از بین بیش از 50 مدل رایحه ، رایحه ای متناسب با فضای خود و سلیقه خودتان انتخاب و از آنها در دستگاه های عطرافشان استفاده کنید و محیط رستوران خود را تبدیل به فضایی دلپذیر و مطبوع برای کارکنان و مشتریان خود بکنید .

در انتها به معرفی دستگاه های عطرافشان مناسب فضای رستوران و دیگر فضاها با متراژ بالا میپردازیم :

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش