دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل E2 Power Plus

دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل E2 Power Plus

درباره دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل E2 Power Plus

دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل E2 Power Plus ساخت شرکت کارپکس ترکیه و موجود در رنگ سفید / مشکی از جمله محصولات این شرکت است که مناسب فضاهای 100 تا 150 مترمربع می باشد .

گروه تجاری به افشان وارد کننده محصولات شرکت کارپکس ترکیه در ایران پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز در ارتباط با مطبوع سازی محیط می باشد . همچنین تمامی محصولات این شرکت شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد .

نحوه عملکرد این محصول به این صورت است که رایحه داخل مخزن کارتریج را اتمیزه و سپس تبدیل به بخار نموده و بخار عطری را در فضا پخش می کند .

همچنین رایحه های دستگاه خوشبو کننده نیز ساخت شرکت کارپکس و ساخته شده از بالاترین کیفیت ساخت محصول می باشد که شما می توانید با استفاده از آنها در دستگاه های کارپکس ، محیط خود را تبدیل به فضایی دلپذیر برای خود و دیگران کنید .

در این مقاله در مورد ویژگی ها و مشخصات این محصول و همچنین محیط هایی که مناسب این دستگاه جهت پوشش دهی رایحه نیز هستند را به شما معرفی می کنیم .

ویژگی های دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل E2 Power Plus

این محصول ساخت شرکت کارپکس ترکیه و دارای کیفیت و کارائی بالا می باشد . جنس بدنه آن پلاستیک مقاوم و از دو رنگ تشکیل شده است .

طراحی بسیار ظریف و زیبا و همچنین کاربر پسند این محصول سبب شده که نظر بسیاری را جهت مطبوع سازی فضای خود و همچنین زینت بخش زیبایی بصری فضای آنها باشد .

محیط هایی با متراژ 450 مترمکعب یعنی فضایی بین 100 تا 150 مترمربع با ارتفاع سقف 3 متر که در ادامه به انواع آن اشاره خواهیم کرد .

حجم مخزن رایحه این دستگاه 125 میل می باشد و شما می توانید از بین رایحه های متنوع کارپکس ، رایحه با توجه به کاربری محیط خود و همچنین طبق سلیقه خودتان از آن داخل دستگاه خوشبو کننده استفاده کنید و محیط خود را در ذهن دیگران ماندگار کنید .

همچنین این محصول تمام اتوماتیک می باشد و با مشخص کردن برنامه زمان بندی برای آن خود دستگاه اقدام به پخش رایحه می کند . این برنامه زمان بندی شامل موارد زیر است :

  • Starting time : ساعت شروع به کار کردن دستگاه که می تواند همزمان ساعت شروع کاری مجموعه شما باشد .
  • Stoping time : ساعت خاموش شدن دستگاه در روز که می تواند همزمان ساعت پایان کاری مجموعه شما باشد .
  • Diffusser time : زمان میزان پخش بخار رایحه در فضا
  • Stand by time : زمان حالت آماده به کار بودن دستگاه پس از پخش بخار رایحه

از دیگر برنامه های دستگاه نیز می توان به قابلیت خاموش شدن دستگاه در روز های مختلف هفته ، بر اساس نیاز شما اشاره کرد .

همچنین این دستگاه قابلیت نصب بر روی دیوار و یا روی زمین یا میز را نیز دارد و در صورت نصب روی دیوار تا ارتفاع حداکثر 1 متر پیشنهاد می شود .

محیط های مناسب دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل E2 Power Plus

این دستگاه قابلیت تحت پوشش قرار دادن فضایی با متراژ 450 متر مکعب را دارد . فضاهایی مانند :

خانه ، دفتر کار ، مطب های پزشکی ، سالن های زیبایی  و مغازه های تجاری .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این محصول می توانید با کلیک بر روی لینک ( خرید ) و یا راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با گروه به افشان در ارتباط باشد .

مشخصات دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل E2 Power Plus

دستگاه خوشبو کننده کارپکس مدل E2 Power Plus

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش