خوشبو کننده مناسب محیط

خوشبو کننده مناسب محیط

نحوه انتخاب خوشبو کننده مناسب محیط شما

امروزه برای مطبوع سازی فضا ، عموما روش های قدیمی مانند عود جای خود را به استفاده از خوشبو کننده های مکانیزه داده است . خوشبو کننده هایی که بر اساس تکنولوژی اتمیزه ، رایحه روغنی داخل مخزن خود را تبدیل به بخار کرده و در محیط پخش می کنند که این امر موجب پخش بهتر و یکنواخت رایحه در فضای شما می شود . در این مقاله سعی بر آن داریم با توجه به متراژ های مختلف محیط ، دستگاه خوشبو کننده مناسب آن محیط را به شما معرفی کنیم .

خوشبو کننده مناسب بر اساس متراژ محیط

برای فضا های کوچک تا متراژ 30 مترمربع مانند ماشین و یا اتاق کار دستگاه های خوشبو کننده به افشان مدل A-601 و خوشبو کننده به افشان مدل A-801 مناسب است .

برای فضا های تا متراژ 50 – 60 متر مربع مانند فضای منزل ، مغازه های تجاری و … دستگاه های خوشبو کننده کارپکس مدل Micro و خوشبو کننده به افشان مدل SC-A1 و خوشبو کننده به افشان مدل SC-108  مناسب است .

برای فضا های تا متراژ 100 تا 150 متر مربع مانند خانه ، مغازه ، دفتر کار و … دستگاه های خوشبو کننده کارپکس مدل E2 Power Plus و خوشبو کننده به افشان مدل SC-005B و خوشبو کننده به افشان مدل SC-005C و خوشبو کننده به افشان مدل SC-002 مناسب است .

برای فضا های تا متراژ 200 – 300 متر مربع مانند فضاهای رستوران ، باشگاه های ورزشی ، کتابخانه و … دستگاه های خوشبو کننده کارپکس مدل A1 Pro 900 و خوشبو کننده کارپکس مدل Max Pro 600 مناسب است .

در انتها برای فضاهای بزرگ با متراژ های 300 – 800 متر مربع  که فضا هایی مانند بیمارستان ها ، فروشگاه های بزرگ تجاری ، مراکز خرید ، فرودگاه ها و … دستگاه های خوشبو کننده به افشان مدل SC-305M و خوشبو کننده به افشان مدل SC-305L و خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400D و خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400C نیز مناسب است .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش