دستگاه خوشبو کننده سرویس بهداشتی

دستگاه خوشبو کننده سرویس بهداشتی

فواید استفاده از دستگاه خوشبو کننده در سرویس بهداشتی

استفاده از دستگاه خوشبو کننده در سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین کارهایی است که باید در سرویس های بهداشتی اماکن عمومی و منزل استفاده شود . چرا که استفاده روزمره افراد از سرویس بهداشتی و همچنین یوی بد ناشی از فاضلاب از جمله عواملی هستند که سبب ایجاد بوی نامطبوع در محیط سرویس های بهداشتی می شوند از این رو استفاده از دستگاه های خوشبو کننده مکانیزه دفیوژر سبب خنثی سازی این بوهای نا مطبوع و ایجاد رایحه ای دلنشین در محیط سرویس های بهداشتی می شود .

همچنین استفاده از مواد شوینده شیمیایی جهت نظافت سرویس بهداشتی که سبب ایجاد بویی نا مطبوع در محیط سرویس بهداشتی در کنار بوی بد فاضلاب است و این بوهای نامطبوع حاوی گاز های سمی هستند که استشمام آن برای ریه افراد مشکل ساز است از این رو استفاده از دستگاه های خوشبو کننده مکانیزه دفیوژر سبب خنثی سازی این بوهای نا مطبوع و ایجاد رایحه ای دلنشین در سرویس بهداشتی می شود .

انواع دستگاه های خوشبو کننده مناسب سرویس بهداشتی

گروه تجاری به افشان ارائه کننده انواع دستگاه های خوشبو کننده مکانیزه دفیوژر جهت محیط های مختلف با متراژ های متفاوت در ایران است .

این دستگاه های بر اساس تکنولوژی پیشرفته اتمیزه کردن رایحه و تبدیل آن به بخار عطری در محیط سبب پخش یکنواخت رایحه و ماندگار رایحه در محیط می شوند .

این دستگاه ها از برند های برتر کارپکس ترکیه و دستگاه های به سفارش گروه به افشان ساخت چین می باشند . تمامی این محصولات شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشند .

مزیت استفاده از این دستگاه ها در محیط سرویس بهداشتی نسبت به دستگاه های ابتدایی اسپری شونده این است که رایحه به صورت ماندگار و یکنواخت در محیط سرویس بهداشتی پخش می شود و همچنین رایحه داخل مخزن بر پایه روغن بوده و این ماندگاری و کیفیت پخش رایحه در محیط را بسیار بالا می برد .

شما می توانید جهت مطبوع سازی محیط خود و دیگر محیط های کوچک با متراژ پایین از دستگاه های خوشبو کننده زیر استفاده کنید :

خوشبو کننده کارپکس مدل Micro 

خوشبو کننده کارپکس مدل Reed Diffuser

خوشبو کننده به افشان مدل A-807

خوشبو کننده به افشان مدل SC-108

خوشبو کننده به افشان مدل SC-A1

خوشبو کننده به افشان مدل AE-801

خوشبو کننده به افشان مدل A-601

همچنین شما می توانید با توجه به متراژ محیط خود از بین محصولات گروه تجاری به افشان ، دستگاه عطر افشان مناسب فضای خود را انتخاب کنید و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره جهت انتخاب محصول خود از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با مشاوران گروه تجاری به افشان در ارتباط باشید .

اسانس های مناسب سرویس بهداشتی 

اسانس های متفاوت و متنوعی جهت استفاده در دستگاه های خوشبو کننده مکانیزه جهت مطبوع سازی سرویس بهداشتی وجود دارد اما با توجه به تند بودن بوهای نامطبوع سرویس بهداشتی باید از رایحه گرم و تند جهت خنثی سازی این بوهای نامطبوع استفاده کرد .

همچنین شما می توانید اسانس خوشبو کننده مورد نظر خود با توجه با کاربری فضا و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه به افشان و کارپکس انتخاب و از آن داخل دستگاه خوشبو کننده دفیوژر خود استفاده کنید .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش