خوشبو کننده تالارهای پذیرایی

خوشبو کننده تالارهای پذیرایی

فواید استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در تالارهای پذیرایی

استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در تالارهای پذیرایی یکی از جمله عوامل تاثیر گذار در احساسات و عواطف افراد و همچنین جذب مشتری می شود . در کنار سایر عوامل مانند زیبایی بصری ، خدمات ، سرویس دهی و … که از عوامل تاثیر گذار در جذب مشتری برای تالار های پذیرایی هستند .

دستگاه های خوشبو کننده مکانیزه صنعتی که مناسب برای فضای تالار ها هستند ، دستگاه هایی قدرتمند در پخش بخار عطری و در کسری از ثانیه بخار عطری را در فضا پخش می کنند و به صورت ماندگار در محیط باقی می ماند و محیط را تحت پوشش قرار می دهد .

این دستگاه های خوشبو کننده صنعتی ویژگی های متفاوتی در دارند از جمله بعضی از آنها قابلیت اتصال به هواساز را دارند و بعضی دارای فن داخلی هستند که این ویژگی ها سبب می شود محیط هایی با متراژ بالا مانند تالار های پذیرایی مطبوع شوند و حسی مثبت و سرزنده را برای مهمانان به ارمغان آورند .

همچنین عوامل متعددی سبب ایجاد بوهای نامطبوع در فضای تالار می شوند از جمله حضور تعداد بالای مهمانان و شلوغی و همچنین بوی های مختلف و مهم ترین عامل استفاده از شوینده های شیمیایی جهت نظافت که خود سبب ایجاد بوی های نامطبوع و آزار دهنده برای افراد می شوند . لذا استفاده از دستگاه های خوشبو کننده مکانیزه صنعتی سبب از بین رفتن و خنثی سازی این بوهای نامطبوع در محیط تالار می شوند و رایحه ای دلپذیر را در محیط پخش می کنند و سبب ایجاد حسی مطلوب در مهمانان حاضر در فضای تالار می شوند .

انواع دستگاه های خوشبو کننده تالارهای پذیرایی

دستگاه های خوشبو کننده صنعتی مختلفی امروزه در بازار وجود دارند اما مهم ترین نکات در انتخاب دستگاه خوشبو کننده برای محیط های بزرگ مانند تالار های پذیرایی توجه به برند و شرکت تولید کننده دستگاه که از کیفیت بالایی برخوردار باشد ، سیستم زمان بندی ، نحوه پخش رایحه و دیگر امکانات مانند فن داخلی ، قدرت پخش بخار عطری و اتصال به هواساز از جمله نکاتی هستند که هنگام خرید دستگاه های خوشبو کننده صنعتی باید رعایت شوند .

گروه تجاری به افشان وارد کننده دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر برند های کارپکس و دستگاه های به سفارش به افشان ساخت چین در ایران است .

شما می توانید از بین مدل های مختلف دستگاه های خوشبو کننده گروه تجاری به افشان ، دستگاه متناسب با متراژ محیط خود انتخاب کنید و سبب ایجاد محیطی مطبوع برای کارکنان و مهمانان خود شوید . همچنین تمامی محصولات گروه تجاری به افشان شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشند .

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت به افشان با مشاورین این شرکت در ارتباط باشید و برای دریافت مشاوره و انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام کنید . در زیر دستگاه های خوشبو کننده صنعتی که مناسب فضاهایی با متراژ بالا هستند مانند تالارهای پذیرایی نام برده شده است :

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

خوشبو کننده کارپکس مدل A1 Pro 900

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax A2 Plus

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Black

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305L

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305M

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400C

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400D

اسانس مناسب محیط تالارهای پذیرایی

رایحه های متنوع و مختلفی را می توان جهت پخش توسط دستگاه در محیط تالار انتخاب کرد اما توجه به این نکته که افراد مختلف با سلیقه های مختلف بویایی در این محیط ها در رفت و آمد هستند ، انتخاب رایحه مناسب فضای تالار از جمله نکات مهمی است که حین خرید دستگاه خوشبو کننده باید به آن توجه شود .

به طور کلی اسانس های خنک و سبک تاثیر مثبت و حسی پر انرژی را به افراد منتقل می کند از این جهت حین انتخاب رایحه جهت پخش در محیط تالار پذیرایی می توان به این نکته توجه کرد .

همچنین شما می توانید اسانس خوشبو کننده مورد نظر خود با توجه با کاربری فضا و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه به افشان و کارپکس انتخاب و از آن داخل دستگاه عطر افشان استفاده کنید .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش