دستگاه خوشبو کننده اماکن ورزشی

دستگاه خوشبو کننده اماکن ورزشی

فواید استفاده از دستگاه ها خوشبو کننده در اماکن ورزشی

استفاده از دستگاه خوشبو کننده در اماکن ورزشی بسیار حائز اهمییت است . زیرا یکی از مکان های پر رفت و آمد در طول روز است و همچنین استفاده از دستگاه های تهویه و همچنین خوشبو کننده هوا بسیار توصیه می شود .

با توجه به جنب و جوش ورزشکاران و تعرق ورزشکاران که مهم ترن عامل در ایجاد بوی بد در فضا است ، صاحبان اماکن ورزشی می توانند با استفاده از دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر که نحوه عملکرد انها بر اساس اتمیزه کردن رایحه و پخش بخار رایحه داخل محیط است استفاده کنند و بوهای نامطبوع را در محیط باشگاه از بین ببرند و در عین حال محیط اماکن ورزشی را سرشار از رایحه و هوای دلپذیر بکنند تا ورزشکاران و دیگر افراد مراجعه کننده از حس خوبی برخوردار شوند و از زمان خود در آن فضا لذت ببرند .

دستگاه های خوشبو کننده اتوماتیک دیفوژر گروه به افشان در انواع مختلف و برای متراژ های متفاوت فضا است . که با توجه به متراژ فضای مورد نظر می توان از دستگاه مناسب آن فضا استفاده کرد .

جهت مطبوع سازی فضای اماکن ورزشی می توان از دستگاه های اتومات دفیوژر که تا فضای 8000 مترمکعب که قابلیت تحت پوشش قرار دادن فضا را دارند و همچنین با توجه به فن قرار داده شده در روی دستگاه می توان رایحه را در فضای اماکن ورزشی به صورت و به صورت یکنواخت و ماندگار پخش کرد .

انواع دستگاه های خوشبو کننده اماکن ورزشی

گروه تجاری به افشان وارد کننده دستگاه های اتوماتیک دفیوژر خوشبو کننده هوا از برند های کارپکس ترکیه و دستگاه های سفارش به افشان ساخت چین در ایران می باشد . شما می توانید با توجه به متراژ فضای خود به صورت مترمکعب و متر مربع دستگاه متناسب با فضای خود را انتخاب و از بین بیش از 50 مدل رایحه ، رایحه مناسب فضای خود و سلیقه خود را انتخاب و از آن در فضا استفاده کنید .

همچنین تمامی دستگاه های به افشان شامل 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد . شما مشتریان عزیز می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با مشاوران گروه به افشان در ارتباط باشید و اقدام به دریافت مشاوره و خرید محصول خود اقدام کنید .

معمولا برای محیط اماکن ورزشی از دستگاه های خوشبو کننده اتوماتیک می توان استفاده کرد که برای فضاهای با متراژ بالا هستند و این دستگاه های دارای فن داخلی هستند که رایحه را به صورت یکنواخت با سریع در محیط های بزرگ پخش می کنند . همچنین برنامه ریزی آنها پیشرفته می باشد و با برنامه ریزی صحیح می توان هوای محیط را مطبوع و در مصرف رایحه عطری نیز صرفه جویی کرد .

از جمله دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر که مناسب فضای باشگاه می باشند :

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

اسانس های خوشبو کننده مناسب محیط اماکن ورزشی

برای خوشبو کردن محیط اماکن ورزشی توسط دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر ، باید از روایحی که تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن بوی بد و همچنین اثر گذاری مثبت رو ورزشکاران دارند باید استفاده کرد . رایحه های گرم و تند جز دسته روایحی هستند که پخش بوی بالا و همچنین قدرت بالایی جهت غالب شدن در محیط و از بین بردن بوهای نامطبوع دارند .

همچنین استفاده از روایح گلی و میوه ای به خصوص اسطوخودوس ، لیمو و یاس تاثیر گذاری بالایی در افراد و ورزشکاران دارند و باعث ایجاد حس خوب در آنها و افزایش روحیه و کاهش استرس در آنها در حین ورزش کردن می شود .

همچنین شما می توانید اسانس خوشبو کننده مورد نظر خود با توجه با کاربری فضا و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه به افشان و کارپکس انتخاب و از آن داخل دستگاه عطر افشان استفاده کنید .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش