انتخاب دستگاه خوشبو کننده مناسب محیط

انتخاب دستگاه خوشبو کننده مناسب محیط

راهنمای استفاده و انتخاب دستگاه خوشبو کننده مناسب محیط

امروزه استفاده از دستگاه های خوشبو کننده مکانیزه جایگزین استفاده از روش های قدیمی مطبوع سازی محیط شده است . دستگاه هایی که با ترکیب علم و تکنولوژی رایحه عطری را تبدیل به بخار عطری و این بخار را در فضا پخش می کنند . با توجه به انواع مختلف این دستگاه ها در بازار در این مقاله سعی بر این است که به راهنمای استفاده و انتخاب دستگاه خوشبو کننده مناسب محیط بپردازیم .

نحوه انتخاب دستگاه خوشبو کننده مناسب محیط

برای انتخاب دستگاه خوشبو کننده محیط ابتدا به نکته ای که باید توجه داشته باشیم ، متراژ محیط مورد نظر است . با توجه به متراژ محیط بر اساس متر مکعب یا متر مربع می توانیم دستگاه مناسب فضای مورد نظر انتخاب کنیم .

دستگاه های موحود در بازار عملکرد های متفاوتی دارند اما مهم ترین عملکرد آنها نحوه پخش رایحه ، چگونگی زمان بندی دستگاه و همچنین هزینه دستگاه است .

البته مهم ترین عاملی که به کارکرد دستگاه در محیط کمک شایانی می کند تا محیط توسط دستگاه به بهترین نحو مطبوع شود ، نحوه گردش هوا در محیط است . زیرا این گردش هوا در محیط است که بخار عطری رایحه را به بهترین نحو در محیط پخش می کند . این گردش هوا می تواند از طریق کولر آبی ، کولر گازی ، هواساز ، چیلر و … باشد . اما نکته ای دیگر که حائز اهمییت است این که خروجی هوا در محیط می توانید عامل بیرون رفت رایحه از محیط باشد که توجه به این موضوع می تواند در مصرف رایحه دستگاه نیز کمک بکند .

گروه تجاری به افشان وارد کننده دستگاه های مختلف خوشبو کننده دفیوژر از برند های کارپکس ترکیه و دستگاه های به افشان ساخت چین در ایران است . جهت انتخاب دستگاه مناسب محیط مورد نظر می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر ، دستگاه مناسب محیط خود را انتخاب و محیط خود را به محیطی مطبوع تبدیل کنید .

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه

دستگاه های خوشبو کننده به افشان چین

همچنین از طریق راه های ارتبازی ذکر شده در وب سایت می توانید با مشاوران این گروه جهت انتخاب خوشبو کننده مناسب محیط خود در ارتباط باشید .

نحوه انتخاب اسانس مناسب محیط جهت استفاده در دستگاه خوشبو کننده

در اولین مرحله که انتخاب دستگاه خوشبو کننده محیط بود ، پس از انتخاب دستگاه خوشبو کننده مورد نظر و مناسب محیط ، مرحله دوم انتخاب اسانس مناسب جهت استفاده در دستگاه خوشبو کننده برای مطبوع سازی محیط است . در واقع مهم ترین مرحله این قسمت است زیرا انتخاب رایحه مناسب برای محیط می تواند تاثیر بسیار زیادی در ذهن افراد مراجعه کننده به محیط داشته باشد و همواره مهم ترین نکته ای که برای انتخاب اسانس مد نظر باید باشد ابتدا کاربری محیطی است که دستگاه قرار است در آن محیط نصب شود سپس در فاکتور های بعدی به انتخاب سلیقه ای رایحه باید توجه کرد .

اسانس ها انواع مختلفی از نظر طبع و گروه بویایی دارند . به طور مثال در محیطی مانند فروشگاه های مبلمان و یا مغازه های پوشاک چرم باید از روایحی که نت هایی چوبی و چرمی در خود دارند باید استفاده شود چرا که انتخاب رایحه ای به طور مثال میوه ای جهت استفاده در این محیط ها توصیه نمی شود چرا که همخوانی با محیط نداشته و تاثیری که روی ذهن افراد باید بگذارد را نمی گذارد .

نکته دیگر در انتخاب رایحه برای محیط ، افراد مراجعه کننده به محیط هستند . به طور مثال در محیطی مانند مغازه های سیسمونی و فروشگاه های کودک که اغلب کودکان و یا مادران باردار افراد غالب مراجعه کننده به این فضا هستند استفاده از رایحه های تند توصیه نمی شود چرا که موجب ازرده خاطر شدن این افراد و تاثیر منفی روی آنها می شود .

همچنین شما می توانید اسانس خوشبو کننده مورد نظر خود با توجه با کاربری فضا و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه به افشان و کارپکس انتخاب و از آن داخل دستگاه عطر افشان استفاده کنید و محیط خود را تبدیل به محیطی کنید که در ذهن افراد ماندگار شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش