دستگاه عطر افشان مسجد

دستگاه عطر افشان مسجد

فواید استفاده از دستگاه های عطر افشان در فضای مسجد

مساجد همواره از مکان های بسیار مهم و کلیدی از قدیم تا کنون برای ما ایرانیان بوده است . استفاده از دستگاه عطر افشان در مسجد و ایجاد رایحه خوش در مساجد همیشه آرامش بخش و حس مثبتی را به افراد در مسجد منتقل می کند و وجو فضای مطبوع در مساجد سبب آرامش خاطر افراد و همچنین سبب مراجعه مداوم آنها به مسجد می شود و با حسی خوب به راز و نیاز بپردازند .

همچنین مراجعه افراد زیاد در بعضی از زمان ها سبب ایجاد بویی نا مطبوع در فضای مسجد می شود . از این رو این بوهای نامطبوع سبب آزرده خاطر شدن و ایجاد تشویش و نا آرامی در افراد می شود که استفاده از دستگاه های عطر افشان در فضای مساجد باعث خنثی شدن این بوهای نا مطبوع و همچنین ایجاد رایحه ای دلپذیر و متناسب در محیط مساجد می شود .

از قدیم مطبوع سازی فضای مساجد روایج داشته است و روش های مختلف برای ایجاد رایحه خوش در فضای مساجد استفاده می شده است .

اما اکنون با پیشرفت تکنولوژی ، دستگاه های عطر افشان اتومات جایگزین روش های قدیمی شده است . روش کار این دستگاه های بدین صورت است که پس تعریف برنامه کارکردی برای دستگاه ، دستگاه طبق برنامه رایحه داخل مخزن خود را اتمیزه و تبدیل به بخار می کند و این بخار عطری به صورت یکنواخت و ماندگار در محیط مسجد پخش می شود .

انواع دستگاه های عطر افشان مسجد

اکنون در بازار دستگاه های عطر افشان با برند های مختلف در بازار موجود است . اما نکته ای که جهت تهییه این دستگاه ها نیاز است که رعایت شود این است که دستگاهی را که برای فضای مورد نظر می خواهید انتخاب کنید از نظر کیفیت ساخت ، برنامه زمان بندی و امکان پخش پیشرفته رایحه را داشته باشد و در عین حال هزینه آن نیز مقرون به صرفه باشد .

گروه تجاری به افشان وارد کننده دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر برند های کارپکس و دستگاه های به سفارش به افشان ساخت چین در ایران است .

شما می توانید با توجه به متراژ فضای مسجد و یا محیط مورد نظر خود ، از بین مدل های مختلف دستگاه ها ، دستگاه مناسب محیط را انتخاب و با انتخاب از بین بیش از 50 مدل رایحه های متنوع ، رایحه متناسب با محیط خود از جمله مسجد ، منزل ، بیمارستان ، باشگاه ورزشی ، کتابخانه ، دفتر کار ، کلینیک ها و مطب و … انتخاب و فضا را به محیطی مطبوع و دلپذیر تبدیل کنید و سبب بالابردن روحیه افراد مراجعه کننده به فضای خود شوید .

همچنین تمامی محصولات گروه به افشان شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد .

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت به افشان با مشاورین این شرکت در ارتباط باشید و برای دریافت مشاوره و انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام کنید .

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

خوشبو کننده کارپکس مدل A1 Pro 900

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax A2 Plus

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Black

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305L

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305M

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400C

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400D

اسانس های مناسب فضای مسجد

رایحه های متناسب با محیط مسجد بسیار متنوع هستند و انتخاب نوع اسانس جهت استفاده در دستگاه عطر افشان محیط مسجد بسیار مهم و حائز اهمییت است . چرا که استفاده از رایحه مناسب می تواند شان فضای ملکوتی مسجد را حفظ و همچنین افراد مراجعه کننده با آرامش خاطر بیشتری به راز و نیاز خود بپردازند .

عموما برای فضای مسجد به علت وجود بوهای نامطبوع زیاد باید از روایحی استفاده شود که بتوانند بر این بوهای نامطبوع غلبه کنند و علاوه بر آن بر محیط مسجد غالب و ماندگاری بالایی داشته باشند .

روایح گرم و شیرین و همچنین میوه ای می توانند بهترین انتخاب جهت استفاده در دستگاه های عطر افشان فضای مسجد باشند . چرا که این روایح علاوه بر قدرت ماندگاری بالا و غلبه بر بوهای نا مطبوع به عنوان آروماتراپی نیز استفاده می شوند و آرامش و انرژی مثبت را برای افراد به ارمغان می آورند .

همچنین شما می توانید اسانس خوشبو کننده مورد نظر خود با توجه با کاربری فضا و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه به افشان و کارپکس انتخاب و از آن داخل دستگاه عطر افشان استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش