خوشبو کننده درمانگاه

خوشبو کننده درمانگاه

فواید استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در درمانگاه

محیط بیمارستان جز ان دسته از محیط هایی است که حالت تشویش و اضظراب در آن نسبت به دیگر فضاها بیشتر است . جدا از جذابیت های بصری که در محیط بیمارستان باید رعایت شود جهت کاهش اضطراب بیماران و مراجعه کنندگان ، استفاده از دستگاه های خوشبو کننده و رایحه متناسب و آرامش بخش نیز می تواند در کاهش استرس بیماران و افراد مراجعه کننده تاثیر به سزایی دارد . پس نیاز است که در صنعت پزشکی به این نکته توجه شود . در این مقاله فواید استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در درمانگاه را بررسی می کنیم .

همچنین استفاده از مواد ضد عفونی کننده و همچنین مواد شیمیایی جهت نظافت محیط بیمارستان ، سبب ایجاد بوی نامطبوع در محیط می شود . لذا این بوهای نامطبوع باعث ایجاد حسی ناخوشایند مملو از اضطراب در افراد مراجعه کننده می شود . استفاده از دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر سبب خنثی شدن این بو های نا مطبوع در فضا می شود .

جدا از این ایجاد رایحه مطلوب در محیط باعث افزایش کارایی پرسنل و حس مطلوب و پر انرژی در آنها می شود و همچنین بیماران و مراجعه کنندگان حس تعلق خاطری نسبت به آن محیط پیدا می کنند .

انواع دستگاه های خوشبو کننده درمانگاه

جهت مطبوع سازی فضای بیمارستان و همچنین محیط هایی با متراژ بالا ، ترکیب علم و فناوری به کمک شما می آید . استفاده از دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر در انواع مختلف جهت محیط ها با متراژ های متفاوت با اتمیزه کردن رایحه داخل مخزن کارتریج و تبدیل آن به بخار و این بخار به وسیله گردش هوا در در محیط پخش و فضای بیمارستان به را صورت یکدست و یکپارچه تحت پوشش قرار می دهند .

گروه تجاری به افشان وارد کننده انواع دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر برند های کارپکس ترکیه ( Carpex ) و دستگاه های سفارش به افشان ساخت چین در ایران می باشد . تمامی محصولات گروه به افشان شامل دو سال گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر می باشند .

همچنین از بین دستگاه های خوشبو کننده دفیوزر زیر که مناسب برای محیط های با متراژ های مختلف از جمله بیمارستان می باشند می توانید محصول مد نظر خود را انتخاب و همچنین از طریق راه های ارتباطی گروه به افشان ( ذکر شده در وب سایت ) می توانید با کارشناسان این شرکت جهت مشاوره و انتخاب دستگاه و همچنین رایحه در ارتباط باشید .

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

خوشبو کننده کارپکس مدل A1 Pro 900

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax A2 Plus

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Black

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305L

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305M

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400C

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400D

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش