اسانس خوشبو کننده مناسب محیط

اسانس خوشبو کننده مناسب محیط

نحوه انتخاب اسانس خوشبو کننده مناسب محیط

عموما محیط هایی که مطبوع و مملو از رایحه های خوش هستند تاثیر بسیار زیاد و چشم گیری در افراد حاضر در فضا دارند و برعکس محیط هایی که بوی زننده و بد دارند می توانند آزار دهنده و تاثیر منفی بر افراد داشته باشند . استفاده از رایحه مناسب و مطبوع در محیط می تواند سبب ایجاد خاطره ذهنی در افراد و آن محیط را در ذهن آنها ماندگار کند و استفاده از رایحه نامناسب ، یعنی رایحه ای که هم خوانی با محیط نداشته باشد هم می تواند تاثیر منفی بر افراد داشته باشد ، از این جهت انتخاب اسانس خوشبو کننده مناسب محیط یکی از نکات بسیار مهم و کلیدی پس از انتخاب دستگاه خوشبو کننده مناسب محیط می باشد .

جهت انتخاب رایحه و استفاده از آن در محیط توسط دستگاه خوشبو کننده باید فاکتور هایی را در نظر گرفت . از انجا که با توجه به نوع کاربری محیط ، افراد مختلفی در آن روزانه در حال رفت و آمد هستند ، در مرحله اول باید رایحه ای برای آن محیط انتخابب شود که با کاربری آن محیط رابطه مستقیم داشته باشد .

به طور مثال در محیط فروشگاهی که عمده فعالیت آن محصولات چرم است مانند البسه و یا مبل ، رایحه ای می توان استفاده کرد که در آن نت های چرمی به کار رفته است و با محیط هم خوانی دارد و سبب ماندگاری در ذهن افراد مراجعه کننده می شود .

مرحله دوم جهت انتخاب اسانس مناسب محیط ، توجه به افرادی است که در آن محیط رفت و آمد دارند مانند مرد ، زن و یا کودک . به طور مثال فروشگاه تجاری که فعالیت آن وسایل کودک و ملزومات آنها است و عموما کودکان و مادران باردار در آن بیشتر در رفت و آمد هستند استفاده از رایحه تند می تواند برای آنها آزار دهنده باشد و می توان از رایحه هایی با نت های گلی و یا میوه ای استفاده کرد .

انواع اسانس خوشبو کننده مناسب محیط

اسانس های مورد استفاده در دستگاه های خوشبو کننده از تنوع بالایی برخوردار هستند . نکته بسیار مهم در این اسانس ها ، روغنی بودن آنها است که این عامل سبب می شود به هنگام پخش در محیط ماندگاری بالایی داشته باشند .

اسانس های انواع مختلفی چه از جهت طبع و چه از جهت گروه بویایی دارند و هر اسانس نت های متفاوت و متنوعی دارد که می توان با توجه به کاربری محیط ، افراد مراجعه کننده و سلیقه ، آنها را انتخاب و در دستگاه خوشبو کننده استفاده کرد و محیط را به محیطی مطبوع و دلپذیر برای افراد تبدیل کرد .

گروه تجاری به افشان وارد کننده انواع دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر و اسانس های مورد استفاده در این دستگاه ها در ایران می باشد . تمامی محصولات شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند .

شما می توانید از بین بیش از 50 مدل اسانس مختلف و متنوع با نت های بویایی متنوع و جذاب که برگرفته از مواد خوراکی و طبیعی هستند ، جهت استفاده در دستگاه خوشبو کننده خود استفاده و محیط خود را تبدیل به محیطی مطبوع و دلپذیر کنید .

همچنین جهت دریافت مشاوره برای انتخاب محصول مورد نظر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با مشاوران این شرکت در ارتباط باشید و نیز با کلیک بر لینک اسانس خشبو کننده نسبت به انتخاب اسانس مورد نظر خود اقدام کنید .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش