تاثیر استفاده از دستگاه خوشبو کننده در محل کسب و کار

تاثیر استفاده از دستگاه خوشبو کننده در محل کسب و کار

تاثیر استفاده از دستگاه خوشبو کننده در محل کسب و کار

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و روش های مختلف بازاریابی جهت جذب مشتری ، استفاده از دستگاه خوشبو کننده پیشرفته جهت پخش رایحه در فضای محل کار شما چه مغاره و یا مطب و دفتر کارتان می تواند باعث ایجاد حس خوشایند در مراجعه کنندگان به فضای شما و همچنین ایجاد خاطره ذهنی و حس تعلق خاطر در ذهن آنها نسبت به فضای شما شود و شما می توانید تاثیر استفاده از دستگاه خوشبو کننده در محل کسب و کار تان را مشاهده کنید .

خاطره ذهنی و حس تعلق خاطر در ذهن دیگران نسبت به فضای شما

در اینجا منظور از خاطره ذهنی و حس تعلق خاطر در واقع این است که هنگامی که شخصی یا مراجعه کننده ای به فضای کسب و کار شما وارد می شود و آن رایحه ای که در فضای شما به وسیله دستگاه خوشبو کننده پخش شده را استشمام می کند ، رایحه فضای شما در ذهن وی ماندگار شده و آن شخص در هر مکان دیگری رایحه ای را که در فضای شما ان را استشمام کرده است ، مجدد استشمام کند ، فضای کسب و کار شما مجدد در ذهن وی تداعی شده و چه بسا آن را برای دیگر افراد بازگو کند و سبب افزایش مراجعه کنندگان بیشتری به فضای کسب و کار شما شود .

تاثیرات بوهای نامطبوع در فضای کسب و کار و راه های از بین بردن آن

نظافت روزانه محل کسب و کار و استفاده از مواد شیمیایی پاک کننده جهت نظافت ، همواره سبب ایجاد بوهای نامطبوع و زننده در فضای شما می شود . وجود بوهای نامطبوع در فضای شما موجب ایجاد حس ناخوشایند و اضطراب در افراد مراجعه کننده به فضای شما می شود و چه بسا موجب می شود که آنان هر چه سریع تر بخواهد فضای شما را ترک کنند .

در اینجا شما می توانید با استفاده از دستگاه های خوشبو کننده اتوماتیک ، سبب از بین رفتن بوهای نامطبوع در فضای خود شوید و می توانید با برنامه ریزی صحیح دستگاه از جهت زمان میزان عطر افشانی ، بو های نامطبوع حاصل از مواد شوینده را در فضای خود خنثی و موجب مراجعه بیشتر افراد به فضای خود شوید و تاثیر استفاده از دستگاه خوشبو کننده در محل کسب و کار تان را مشاهده کنید .

با توجه به انواع مختلف دستگاه های خوشبو کننده تمام اتوماتیک پخش بخار شما می توانید با متوجه به متراژ فضای خود دستگاه متناسب با ابعاد فضای خودتان را انتخاب کنید و از آن در فضای خود استفاده کنید .

دستگاه های خوشبو کننده پخش بخار تمام اتوماتیک بوده و شما با توجه به بازه زمانی کاری خود در می توانید دستگاه را تنظیم و از آن در فضای خود استفاده و تاثیرات آن را در فضای خود و مهم تر در حس خوشایندی که در مشتریان و مراجعه کننده گان به فضای شما ایجاد می شود را احساس کنید .

تاثیر استفاده از دستگاه خوشبو کننده در محل کسب و کار

گروه تجاری به افشان

ارائه دهنده دستگاه های خوشبو کننده صنعتی و خانگی

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش