دستگاه خوشبو کننده اماکن مذهبی

دستگاه خوشبو کننده اماکن مذهبی

فواید استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در اماکن مذهبی

استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در اماکن مذهبی جز آن دسته از مواردی هست که رعایت آن در محیط های پر رفت و آمدی مانند مساجد بسیار حائز اهمییت است .

امروزه اماکن مذهبی و زیارتی جز آن دسته از مکان هایی هستند که در طول روز رفت و آمد در آنها بسیار است . تجمع جمعیت در این محیط ها که مسقف هستند ممکن است سبب ایجاد بوهای نا مطبوع در فضا شوند از این جهت این بوهای نا مطبوع سبب ایجاد نارضایتی در زائران و حتی مدت حضور آن ها را در محیط چه بسی کوتاه تر کند . از این جهت استفاده از دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر سبب خنثی سازی این بوهای نا مطبوع و ایجاد رایحه ای دلنشین و معنوی در محیط اماکن مذهبی می شوند و سبب کسب رضایت زائران می شوند .

دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر انواع مختلفی را بازار دارند اما مهم ترین نکات در تهییه دستگاه های مناسب محیط اماکن مذهبی ابتدا نحوه عملکرد دستگاه های خوشبو کننده است که بر اساس تکنولوژی روز یعنی اتمیزه کردن رایحه داخل مخزن و تبدیل آن به بخار عطری و پخش آن در محیط باشد و سپس سیستم برنامه ریزی دستگاه جهت پخش رایحه است که باید پیشرفته و قابلیت برنامه ریزی بر اساس شرایط محیط باشد و در انتها کیفیت و برند معتبر سازنده دستگاه خوشبو کننده است .

انواع دستگاه های خوشبو کننده اماکن مذهبی

دستگاه های خوشبو کننده اماکن مذهبی ، دستگاه هایی پر قدرت هستند و بر اساس نوع دستگاه می توانند محیط هایی مانند اماکن مذهبی و مساجد تا تا متراژ 10000 مترمکعب تحت پوشش قرار دهند . این دستگاه ها تمام اتوماتیک بوده و با تکنولوژی پیشرفته پخش میکرو ، رایحه داخل مخزن را اتمیزه و آن را تبدیل به بخار عطری می کنند و آن را در محیط پخش می کنند . مزایای استفاده از این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های دیگر ، پخش یکنواخت رایحه و ماندگاری بالای رایحه در محیط است .

گروه تجاری به افشان وارد کننده دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر برند های کارپکس و دستگاه های به سفارش به افشان ساخت چین در ایران است .

شما می توانید از بین انواع مختلف دستگاه های خوشبو کننده صنعتی و خانگی گروه به افشان ، دستگاه متناسب با متراژ محیط خود را انتخاب کنید و از بین بیش از 50 مدل رایحه متنوع ، محیط خود را مطبوع و مملو از رایحه دلنشین کنید و سبب ایجاد خاطره ذهنی در افراد مراجعه کننده و حاضر در محیط شوید .

همچنین تمامی محصولات گروه به افشان شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشد .

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت به افشان با مشاورین این شرکت در ارتباط باشید و برای دریافت مشاوره و انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام کنید .

دستگاه های خوشبو کننده صنعتی که مناسب محیط هایی با متراژ بالا مانند اماکن مذهبی و مساجد هستند در زیر نام برده شده است و با کلیک بر روی هر مدل دستگاه می توانید با مشخصات و ویژگی آنها آشنا شده و انتخاب دقیق تری را جهت تهییه دستگاه خوشبو کننده محیط خود داشته باشید .

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

خوشبو کننده کارپکس مدل A1 Pro 900

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax A2 Plus

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Black

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305L

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305M

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400C

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400D

اسانس مناسب جهت استفاده در دستگاه های خوشبو کننده اماکن مذهبی

روایح متناسب با محیط اماکن مذهبی بسیار متنوع هستند و انتخاب نوع اسانس جهت استفاده در دستگاه های خوشبو کننده محیط هایی مانند اماکن مذهبی بسیار مهم و حائز اهمییت است . چرا که استفاده از رایحه مناسب می تواند شان فضای ملکوتی این محیط ها را حفظ و همچنین افراد مراجعه کننده با آرامش خاطر بیشتری به راز و نیاز خود بپردازند .

عموما برای فضای مساجد و اماکن مذهبی به علت وجود بوهای نامطبوع زیاد باید از روایحی استفاده شود که بتوانند بر این بوهای نامطبوع غلبه کنند و علاوه بر آن در این محیط ها غالب و ماندگاری بالایی داشته باشند .

روایح گرم و شیرین و همچنین میوه ای می توانند بهترین انتخاب جهت استفاده در دستگاه های خوشبو کننده اماکن مذهبی باشند . چرا که این روایح علاوه بر قدرت ماندگاری بالا و غلبه بر بوهای نا مطبوع به عنوان آروماتراپی نیز استفاده می شوند و آرامش و انرژی مثبت را برای افراد به ارمغان می آورند .

همچنین شما می توانید اسانس خوشبو کننده مورد نظر خود با توجه با کاربری فضا و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه به افشان و کارپکس انتخاب و از آن داخل دستگاه عطر افشان استفاده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش