خوشبو کننده پاساژ

خوشبو کننده پاساژ

فواید استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در محیط پاساژ و مراکز خرید

استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در محیط پاساژ و مجتمع های تجاری تاثیر مستقیم بر روی افراد مراجعه کننده و همچنین فروش دارد .

برند سازی رایحه در پاساژ ها که افراد مختلف در رفت و آمد هستند تاثیر بسیار مهمی بر روی ذهن افراد دارد و باعث می شود بوی آن رایحه در ذهن افراد ماندگار و همچنین به دلیل حس آرامش و انرژی مثبتی که در افراد ایجاد می کند سبب افزایش فروش و تعامل بیشتر بین افراد می شود .

در فضای پاساژ و مراکز خرید علاوه بر زیبایی بصری مانند المان ها ، دکور ، نور پردازی و … که تاثیر بسیار مهمی در جذب افراد دارد استفاده از دستگاه های خوشبو کننده و اسانس متناسب با فضای پاساژ می تواند از جمله روش های بازاریابی موثر باشد که افراد را مجدد به فضای پاساژ جذب کند .

همچنین بوهای نامطبوع و آزار دهنده در محیط های پاساژ که می تواند ناشی از استفاده از مواد شیمیایی جهت نظافت محیط و یا … باشد ، سبب ایجاد حسی نامطلوب و آزار دهنده برای افراد می شود که استفاده از دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر سبب خنثی سازی این بوهای نامطبوع و همچنین پخش رایحه دلپذیر در محیط می شود و حس مثبتی را به مراجعه کنندگان القا می کند .

انواع دستگاه های خوشبو کننده برای فضای پاساژ

امروزه روش های نوین مطبوع سازی محیط جایگزین روش های قدیمی شده اند و یکی از این روش ها استفاده از دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر است . عملکرد این دستگاه به صورت دفیوژر است بدین صورت که دستگاه رایحه داخل مخزن را اتمیزه و تبدیل به بخار عطری می کند و این بخار را به صورت یکنواخت و موثر در محیط پاساژ پخش می کنند و استفاده از این روش سبب پخش بهتر و موثر تر رایحه در محیط و همچنین ماندگاری بالای رایحه در فضا می شود .

این دستگاه ها تمام اتوماتیک و متناسب با متراژ های مختلف فضا انواع مختلفی دارند . انتخاب نوع دستگاه بر اساس محیط پاساژ انجام می شود که با توجه به متراژ کف و همچنین ارتفاع سقف پاساژ می توان دستگاه متناسب با محیط را انتخاب و با انتخاب رایحه مناسب از آن در فضا استفاده کرد .

گروه تجاری به افشان وارد کننده انواع دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر برند های کارپکس ترکیه ( Carpex ) و دستگاه های سفارش به افشان ساخت چین در ایران می باشد . تمامی محصولات گروه به افشان شامل دو سال گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش مادام العمر می باشند .

در زیر دستگاه هایی که مناسب فضای پاساژ می باشند را می توانید انتخاب و با کلیک بر روی هر دستگاه به اطلاعات کامل آن دسترسی داشته باشید و یا جهت کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ذکر شده در وب سایت با مشاوران گروه به افشان در ارتباط باشید .

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

خوشبو کننده کارپکس مدل A1 Pro 900

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax A2 Plus

خوشبو کننده کارپکس مدل Auramax Pro 1200L Black

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305L

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305M

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400C

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400D

اسانس خوشبو کننده مناسب فضای پاساژ

با توجه به محیط پاساژ و اینکه افراد مختلفی در رفت و آمد هستند استفاده از رایحه ای که با محیط پاساژ هم خوانی داشته باشد بسیار مهم است . از این رو استفاده از رایحه های تند و شدید در فضای پاساژ توصیه نمی شود و می توان از رایحه هایی که ملایم تر باشند استفاده شود که حس خوبی را بین مشتری و فروشنده و همچنین افراد حاضر در فضای پاساژ را برقرار کند .

با توجه به کاربری پاساژ به طور مثال اگر تمامی فروشگاه ها مبلمان باشند و یا تمام فروشگاه ها لباس و پوشاک باشند می تواند استفاده از نوع رایحه متفاوت باشد و با توجه به کاربری محیط پاساژ نوع رایحه انتخاب شود .

همچین جهت انتخاب رایحه مناسب با محیط و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه متفاوت به افشان ، با کلیک بر روی اسانس خوشبو کننده ، اسانس مورد نظر خود را انتخاب و از آن داخل دستگاه خوشبو کننده استفاده کنید .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش