خوشبو کننده هوا و رطوبت ساز

خوشبو کننده هوا و رطوبت ساز

فرق بین دستگاه خوشبو کننده هوا و دستگاه رطوبت ساز چیست ؟

امروزه دستگاه های خوشبو کننده هوا مکانیزه جایگزین روش های قدیمی خوشبو کردن فضا شده است . روش کار این دستگاه ها به این صورت است که رایحه داخل مخزن خود را دستگاه ، اتمیزه کرده و تبدیل به بخار می کند و این بخار عطری را در محیط پخش می کند . روش کار این دستگاه از جهت پخش بخار بسیار شبیه به دستگاه های بخور یا رطوبت ساز است که اکثر افراد در انتخاب دستگاه این دو محصول را باهم اشتباه می گیرند . در این مقاله می خواهیم دو مدل دستگاه یعنی دستگاه خوشبو کننده هوا و دستگاه رطوبت ساز را تعریف و آنها را باهم مقایسه کنیم .

تعریف دستگاه خوشبو کننده هوا و دستگاه رطوبت ساز

همانطور که در بالا به آن اشاره شد ، امروزه در فضاهای مختلف مانند دفتر کار ، منزل ، پاساژ و مجتمع های تجاری ، فروشگاه ها و … به طور کل فضاهای مختلف با متراژ های متفاوت حتی خودرو ، جهت مطبوع سازی فضای محیط از دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر استفاده می شود که این دستگاه با پخش بخار عطری سبب پخش یکنواخت رایحه در محیط و سبب ماندگاری بالای رایحه در فضا می شود . استفاده از این دستگاه ها علاوه بر خنثی سازی رایحه نامطبوع موجود در محیط ، رایحه مطبوع را در فضا پخش و حسی مطلوب و مثبت را به افراد منتقل می کند .

لازم به ذکر است که این بخار عطری خارج شده از دستگاه به هیچ عنوان مرطوب نیست و در محیط ایجاد رطوبت نمی کند .

اما دستگاه های بخور یا رطوبت ساز انواع مختلفی از نظر کارکرد دارند مانند بخش بخار آب از طریق تبخیر ، مه گرم و … و همچنین در دو نوع دستگاه های پخش رطوبت سرد و گرم تقسیم می شوند .

از این دستگاه ها جهت ایجاد رطوبت در محیط استفاده می شود به خصوص در مناطقی که خشک یا آب و هوای سرد دارند و بخار خارج شده از این دستگاه ها کاملا متفاوت با بخار خارج شده از دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر است .

خرید دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر

گروه تجاری به افشان وارد کننده دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر برند های کارپکس و به افشان در ایران ، پاسخگوی نیاز شما مشتریان در جهت مطبوع سازی محیط و برند سازی رایحه محیط است .

از این جهت با توجه به متراژ فضا می توانید از بین دستگاه های خوشبو کننده برند های کارپکس و به افشان ، دستگاه متناسب با محیط خود را انتخاب و با انتخاب از بین بیش از 50 مدل رایحه متفاوت و با کیفیت ، از آن داخل دستگاه مورد نظر استفاده و محیط خود را به محیطی مطبوع و دلپذیر برای خود و دیگران تبدیل کنید .

همچنین می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت به افشان با مشاورین این گروه جهت انتخاب دستگاه و اسانس مورد نظر ، نسبت به دریافت مشاوره اقدام کنید .

همچنین با کلیک بر روی لینک های زیر می توانید با دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر برند کارپکس و به افشان و همچنین اسانس های این دستگاه ها اشنا و برای خرید آنها اقدام کنید .

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس 

دستگاه های خوشبو کننده به افشان 

اسانس دستگاه های خوشبو کننده

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش