عطر افشان به افشان مدل SC-005B

عطر افشان به افشان مدل SC-005B

درباره دستگاه عطر افشان به افشان مدل SC-005B

دستگاه عطر افشان به افشان مدل SC-005B یکی از محصولات کاربردی و در عین حال با قیمت مناسب گروه به افشان است . این دستگاه ساخت کشور چین و گروه به افشان تنها وارد کننده این محصول به ایران است .

عملکرد پر قدرت و پوشش دهی فضا به صورت یکنواخت ، یکی از نکاتی که این دستگاه را نسبت به سایر هم رده های در خود متمایز ساخته است .

در این مقاله برای شما ویژگی ها و مشخصات این محصول و همچنین محیط هایی که مناسب این فضا جهت مطبوع سازی هستند را برای شما معرفی می کنیم .

ویژگی های دستگاه عطر افشان به افشان مدل SC-005B

همانطور که در بالا اشاره شد این دستگاه ساخت کشور چین و ساخته شده از  جنس بدنه آلومینیوم مقاوم و طراحی کاربر پسند می باشد و همچنین برای محیط هایی با حداکثر متراژ 450 مترمکعب یا 150 متر مربع با ارتفاع سقف حدودا 3 متر مناسب می باشد .

این محصول دارای قابلیت اتصال به تلفن همراه جهت برنامه ریزی کارکرد دستگاه در طول روز می باشد . شما با دانلود اپلیکیشن مخصوص دستگاه می توانید به دستگاه متصل شوید .

برنامه های کارکردی که از طریق تلفن همراه می توانید برای دستگاه تعریف کنید شامل :

  1. زمان شروع و پایان کار دستگاه در طول روز ( شامل 5 برنامه مختلف )
  2. تنظیم میزان پخش رایحه ( تنظیم به صورت دستی و اتوماتیک )
  3. تعیین روزهای کاردکرد دستگاه در طول روز ( شما می توانید بر اساس نیاز خود روزهایی در هفته را برای دستگاه تعریف کنید که دستگاه در آن روز خاموش باشد )

حجم مخزن رایحه این دستگاه 500 سی سی و میزان مصرف رایحه دستگاه بسته به برنامه کارکردی دارد که برای دستگاه تعریف می شود .

شما می توانید از بین بیش از 50 مدل رایحه با نت های متفاوت متناسب با سلیقه و محیط خود داخل دستگاه استفاده کرده و فضای خود را به محیطی مطبوع و دلپذیر تبدیل کنید .

این دستگاه قابلیت نصب روی دیوار و به صورت رومیزی از طریق برق شهری قابل استفاده است .

محیط های مناسب جهت نصب دستگاه عطر افشان به افشان مدل SC-005B

همانطور که در بالا به آن اشاره شد این دستگاه دارای قابلیت تحت پوشش قرار دادن 450 متر مکعب فضا را دارد . محیط هایی مانند :

خانه ، دفتر کار ، مطب های پزشکی ، سالن های زیبایی  و مغازه های تجاری .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این محصول می توانید با کلیک بر روی لینک ( خرید ) و یا راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با گروه به افشان در ارتباط باشد .

مشخصات دستگاه عطر افشان به افشان مدل SC-005B

عطر افشان به افشان مدل SC-005B

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش