خوشبو کننده لابی ساختمان

خوشبو کننده لابی ساختمان

فواید استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در لابی ساختمان

یکی از اصلی ترین فواید استفاده از دستگاه های خوشبو کننده در لابی ساختمان ، ایجاد رایحه و عطر دلپذیر در محیط لابی ساختمان است . کاربرد اسانس ها و تجهیزات خوشبو سازی به شما در حفظ و ایجاد رایحه و بوی مطبوع در محیط کمک می کند و عطر دلپذیری را در طول روز پراکنده می نماید.

لابی ساختمان یکی از اصلی ترین محیط های هر برج و یا ساختمانی است . زیرا محلی برای انتظار مهمانان همچنین سایر افراد هنگام ورود به ساختمان در ابتدا وارد لابی ساختمان شده و ایجاد رایحه دلپذیر در محیط لابی می تواند حس آرامش و لذت بخشی را به افراد منتقل کند و سبب ایجاد خاطره ذهنی و حس تعلق خاطر در آنها شود .

انواع دستگاه های خوشبو کننده مناسب لابی ساختمان

دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر که صورت تمام اتوماتیک و قابل برنامه ریزی هستند جایگزین روش های قدیمی عطراگین کردن محیط شده اند . نحوه کار این دستگاه ها به این صورت است که رایحه داخل مخزن خود را اتمیزه و تبدیل به بخار عطری کرده و این بخار عطری را در محیط پخش می کنند .

برتری این دستگاه ها نسب به روش های قدیمی ، تمام اتوماتیک بودن و همچنین قابل برنامه ریزی بودن آنهاست و همچنین تنوع آنها با توجه به متراژ های مختلف محیط متفاوت است و این دستگاه ها به طور یکنواخت بخار عطری را در محیط پخش و رایحه بصورت ماندگار در محیط غالب می شود .

گروه تجاری به افشان وارد کننده دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر برند های کارپکس و دستگاه های به سفارش به افشان ساخت چین در ایران می باشد .

شما می توانید از بین مدل های مختلف دستگاه های خوشبو کننده گروه تجاری به افشان ، دستگاه متناسب با متراژ محیط لابی ساختمان خود انتخاب کنید و سبب ایجاد محیطی مطبوع برای کارکنان و مهمانان خود شوید . همچنین تمامی محصولات گروه تجاری به افشان شامل دو سال گارانتی و خدمات پس از فروش مادام العمر می باشند .

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت به افشان با مشاورین این شرکت در ارتباط باشید و برای دریافت مشاوره و انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام کنید . در زیر دستگاه های خوشبو کننده دفیوژر که مناسب فضاهایی با متراژ بالا مانند لابی هتل ها و ساختمان ها هستند نام برده شده است :

دستگاه های خوشبو کننده کارپکس ترکیه :

خوشبو کننده کارپکس مدل A1 Pro 900

دستگاه های خوشبو کننده به سفارش به افشان :

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305L

خوشبو کننده به افشان مدل SC-305M

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400C

خوشبو کننده به افشان مدل SC-6400D

اسانس مناسب محیط لابی ساختمان

رایحه های متنوعی را می توان جهت اتمیزه شدن و تبدیل به بخار عطری توسط دستگاه خوشبو کننده دفیوژر در محیط لابی انتخاب کرد .

اما مهم ترین نکته جهت انتخاب اسانس مناسب محیط لابی ساختمان ، توجه به سلیقه بویایی افراد مختلفی که در آن محیط در رفت و آمد هستند .

همچنین رایحه که برای محیط های لابی ساختمان استفاده می ود باید به گونه باشد که بتواند بوهای نامطبوعی که در محیط لابی ساختمان هستند را خنثی کند . این بوهای نامطبوع می تواند ناشی از مواد شیمیایی که جهت شست و شو لابی استفاده می شود باشد . بنابراین استفاده از اسانس ها با روایح ملایم جهت استفاده در محیط لابی ساختمان توصیه نمی شود .

به طور کلی اسانس های گرم و تند تاثیر مثبت و حسی پر انرژی را به افراد منتقل می کند از این جهت حین انتخاب رایحه جهت پخش در محیط لابی ساختمان می توان به این نکته توجه کرد .

همچنین شما می توانید اسانس خوشبو کننده مورد نظر خود با توجه با کاربری فضا و سلیقه خود از بین بیش از 50 مدل رایحه به افشان و کارپکس انتخاب و از آن داخل دستگاه عطر افشان استفاده کنید .

دسته بندی: بلاگ برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش